f00b Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dersom dama f.eks. har sugd deg, og forsøker å kysse deg etterpå - gjør du det? Er det idetheletatt et tema? Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Skal du få deg noe mer, så bør du nok satse på det ja. Gjør det selv, selv om smaken kan være noe ekkel på starten Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvis du er flink til å vaske deg selv nedentil, så burde ikke dette være så vanskelig Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har latt tanken slå meg selv. Seriøst, sin egen køllesaft i munn, det er veldig drøyt. Meeen hadde jeg vært glad i jenta å vi hadde vært sammen hadde jeg nok gjort det. På fest, ikke faen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gjør det med dama i alle fall. Er ikke noe drittlukt som regel. Lukter vel egentlig ingenting etter hun har gjort det så da er det greit. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har latt tanken slå meg selv. Seriøst, sin egen køllesaft i munn, det er veldig drøyt.Meeen hadde jeg vært glad i jenta å vi hadde vært sammen hadde jeg nok gjort det. På fest, ikke faen! Du synes det er bedre at hun skal ha det i munnen istedet? Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Bort.. Endret 16. oktober 2008 av Marius E Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vil ikke si jeg helt ser problemet i det, men så er jo jeg jente Lenke til kommentar
errgo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvis du er redd for smaken, spis ananas Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kan no ta med denne i slengen. Du tar dama i rompa og hun suger etterpå. Så kysser dere..... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 hvis det kun hadde vært suging er kyssing greit etterpå. det blir jo det samme som å kline med dama rett etter hun har fått litt tungeøvelse. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har ikke noe problem med det. Merker ingenting. Hygiene er stikkordet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har latt tanken slå meg selv. Seriøst, sin egen køllesaft i munn, det er veldig drøyt.Meeen hadde jeg vært glad i jenta å vi hadde vært sammen hadde jeg nok gjort det. På fest, ikke faen! Køllesaft? Snakker vi sperm så er snowballing noe helt annet enn det det er snakk om hver, og hvis ikke så er det ikke akkurat et stort problem. Lenke til kommentar
maartin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ikke noe problem for meg det. Litt ekkelt, skal si det, men det er ikke noe jeg tenker mye på, jeg kommer liksom ikke inni kjeften på henne uansett så Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Køllesaft? Snakker vi sperm så er snowballing noe helt annet enn det det er snakk om hver, og hvis ikke så er det ikke akkurat et stort problem. og snowballing er...? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Køllesaft? Snakker vi sperm så er snowballing noe helt annet enn det det er snakk om hver, og hvis ikke så er det ikke akkurat et stort problem. og snowballing er...? Vil tippe det er når jenta har hatt/har sperm i munnen. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ser ikke hva som er så galt i det? Hvis jentan klarer det, så burde faen mæ vi gutta også klar en mildere en. En ting til JD_Scrubs Ville du heller hatt en annens mann sin "køllesaft" i munnen enn din egen? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er dere lekk eller hva? Køllesaft og vond smak? Det eneste du kan få i munnen er det som var på penisen fra før av og det er jo ingenting med normal hygiene. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ser ikke hva som er så galt i det?Hvis jentan klarer det, så burde faen mæ vi gutta også klar en mildere en. En ting til JD_Scrubs Ville du heller hatt en annens mann sin "køllesaft" i munnen enn din egen? Nei, har jeg sagt det? Jeg syns det er ekkelt, kan ikke noe for det, men uansett, det er ekkelt, det er ekkelt, det er ekkelt. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Var bare litt pirkete og vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg