SUPERJANNE Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 enig der, om det kommer flere funksjoner på den. på nåværende tidspunkt er den nada fristende for meg. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har netcom og telenor blitt enig om hvem som skal ha sitt ab. på iphone? Og når kommer den til norge? Er allerede i danmark da! Lenke til kommentar
hellanb Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Har tenkt å kjøpe Iphone når jeg er på reise i UK. Oppsøke nærmeste Teleopr. O2 butikk og få med meg ett stk Iphone, men det er noe som ikke er blitt nevt i det hele tatt. Må man ikke tegne et abonement, som man er nødt til å betale fast månedspris i min. 1 år? Fungerer ikke det på samme måte som her hjemme ? O2 må jo ha sikret seg på en eller annen måte, slik at de kan tappe deg for noen £ i mnd ? Endret 14. november 2007 av hellanb Lenke til kommentar
deleder Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Du får kjøpt den uten noe kontrakt... Det er ikke noe problem. UK-iPhones kan enda ikke unlockes om du ikke viste det pga ny bootloader. Ikke det at jeg tror det tar mange dager/uker før AnySIM 1.1.2 er ute.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå