bruker234 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 et lite spørsmål.. i BF 2142 kan man legge til kompiser på den såkalte "buddy list".. går dette ann i BF2? er jo litt morro å spille med venna sine Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nei, men det er ingenting i veien for å bruke tredjepartsprogrammer som gamespy eller xfire? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Får gå over til xfire igjen da.. Siden det ikke er vits å åpne ny tråd for dette, spør jeg her: Har spilt 2142 i 1 år, ikke noe bf2. det er slik at når jeg går opp rank på spillet ( første rank, kjøpte i går)) så er det ok.. Men logger jeg på igjen om 1 times tid, går på bfhq, har jeg ikke gått opp noe som helst.. og på 2142 var det slik at man fikk en ny upgrade per rank man gikk opp.. Hvor mange må jeg opp får å få et nytt våpen her i bf2?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 det er noen ranks mellom hver gang, ihvertfall i starten. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Ok. men sjekket nå, neste morgen, og nå er ranken fikset.. er litt dritt å vente 1 dag fra du har gått opp rank før du kan bruke dey nyr våpnet :S Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 hadde vært fint om d stop IP adresse til serverene på xfire.. men noen plz svar på spørsmålet over Lenke til kommentar
Mort1_s Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hvis du er ny i bf2 burde du først unlocke AG3 'en, den tar 40 i damage på ett skudd. sjukt fett! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det tar dessverre tid før gamespy serverne til EA finner ut at du har gått opp i rank. Sånn er det bare, så du må nok bare vente. Hvor lang tid det går mellom du blir oppgradert å serverne finner det ut varierer fra gang til gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå