Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Stiftepistol for nettverkskabler.

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig anskaffet meg en 3-veis stiftepistol fra biltema i håp om at jeg kunne stifte fast nettverkskablene mine fast i veggen med sånne runde stifter, men det gikk ikke som forventet. Stiften gikk nemlig for det meste inn i kabelen og ikke i veggen. Dette resulterte i fryktelig mye bannig, men utrolig nok også i et fungerende nettverk tilslutt.

Jeg har nå kjøpt noen stifter på clasern som er beregnet på nettverkskabler, men dessverre ikke for stiftepistolen jeg har. Den stiftepistolen som jeg egentlig burde bruke koster 500,- på clasern men blir kanskje litt i det meste laget, så da lurer jeg på om det finnes noen billigere på markedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp skikkelig kabelpistol. Det kan du gjør på Clas Ohlson. Der koster den ca. 600,-

Jeg bruker den til hver installasjon jeg gjør, og den har fast plass i servicebagen!

Dessuten må du bruke stifter som passer til kablen og underlaget du skal stifte den fast til.

Ikke alt på Biltema er like bra, dessverre... Men jeg er en fornøyd kunde der allikevel :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...