samejens Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei bare lurte på om noen kunne vise meg med bilder forskjellen på en vanlig harddisk og en til laptop? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei bare lurte på om noen kunne vise meg med bilder forskjellen på en vanlig harddisk og en til laptop? Det er ingen forskjell,bortsett fra at "laptop-harddisk" er fysisk mindre...2.5" mot 3.5" i stasjonære. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ovenfra og ned: Microdrive (1", samme størrelse som ett compact flash minnekort) 1,8" harddisk (finnes i Ipod og noen ultraportable PC-er) 2,5" harddisk (standard i bærbare PC-er) 3,5" harddisk (standard i stasjonære PC-er). Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er meget stor forksjell på størrelsen på en 2,5" og en 3,5" , ble meget positivt overrasket da kjøpte min første 2,5" harddisk for ikke så lenge siden. 2,5" er betydelig mindre og lettere. Mvh Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 En 3,5" disk er ca seks ganger større enn en 2,5" disk i volum det bildet jeg legger ved her er det som egentlig skulle vært i forrige post. Her ser man som nevnt, henholdsvis en 1" (microdrive), 1,8", 2,5" og en 3,5" harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå