Phantom_Lord Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei! Jeg lurer på om hvordan det er å spille FPS spill til Xbox. Har 360 og vil kanskje kjøpe COD4, men er jo vandt med slike spill til PC. Fordeler og ulemper? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ingen ulemper med FPS på konsoll, og jeg anbefaler CoD 4 på det sterkeste. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Halo(1,2,3), GeOW, CoD4, CoD2, Bioshock.. Det er mange perler der ute! Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei! Jeg lurer på om hvordan det er å spille FPS spill til Xbox. Har 360 og vil kanskje kjøpe COD4, men er jo vandt med slike spill til PC. Fordeler og ulemper? Da har du riktig konsoll....masse krem FPS til 360 COD4 annbefales på det sterkeste......beta som var tilgjengelig tidligere i høst var helt konge. Kan du ikke laste ned demoer på MP å prøve ut?Masse FPS demoer der....bla Call of duty2,Timeshift,Fear,Rainbow six,call of juarez osv osv Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det er helt klart en stooor overgang fra det å spille PC-FPS med mus og tastatur til det å spille på 360.. Men det blir etter tilvenning utrolig deilig å bruke kontrollern i sofaen i stedet for Mus og tastatur på PC-pulten! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Og minst like bra og konkuransefyllt. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Tja, kan ta deg tid å bli vandt med kontrollen. Rumble gir mye mer innlevelse vil jeg si. 360 har også mange fantastiske skytespill, både arcade'ish og mer realistiske. Uansett smak er det mye å velge blandt, kan anbefale RS6: Vegas og Halo serien. CoD4 virker også svært lovende, og beta'n var morsom. Lenke til kommentar
Putas Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg ble utrolig overrasket over hvor bra fps spill fungerer på 360. Har testa fps på feks ps2 og det fikk jeg ikke til, så jeg var utrolig skeptisk helt til jeg testa cod4 beta etter det har det blitt både bioshock og helo3 på meg. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg ble utrolig overrasket over hvor bra fps spill fungerer på 360. Har testa fps på feks ps2 og det fikk jeg ikke til Hadde samme problemet med fps spill på PS2. Gikk ganske dårlig, men ble veldig overrasket første gangen jeg spilte COD2, som jeg fikk i julegave. Gikk over all forventning og har etterhvert erfart at 360 kontrollen er helt perfekt til fps spill. Har nå ingen betenkninger med å skaffe meg fps spill. Bioshock, Halo 3 og Half Life 2 Orange box er i samlingen, alle anbefales på det sterkeste, og neste fredag svinger jeg innom elkjøp og henter COD4. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Stemmer det! Jeg husker jeg prøvde Timesplitters på PS2 og det funka rævva! Men alt jeg har prøvd på Xbox og Xbox 360 har funket fin fint! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Stemmer som folk har sagt over meg, er utrulig deilig og sitte å spille Halo 3, Gears of War og The Orange box hjemme i godsofaen. Men er en stor overgang fra tatatur og mus, men etterhvert ble det nesten bedre enn tastatur og mus. Bare å kjøre rett på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå