Thom Merlin Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Lurer på om jeg skal lage en liten kort film. Først og fremst skal jeg ha faste bilder i bakgrunner som jeg skal lage enkle animasjoner til. Er helt noob på området men vil altså ha et kvalitets program som jeg også kan benytte når jeg mestrer animasjon bedre. Er jo ofte slik at noen program blir mer brukt en andre. Feks Photoshop til bilderedigering. Noen kjente og trygge animasjons programmer? edit: jaja, litt artig emnetittel^^ Endret 2. november 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 ToonBoom er å anbefalle. Kan ta litt tid å sette seg inn i helt i starten. De har f.eks brukt TB til å lage simpsons. aner ikke om de fortsatt bruker det nå men. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 takk for tilbakemeldinga. Skal sjekke det ut. Bare lurer, er Adobe Flash å anbefale? Kan litt Photoshop fra før og da blir det kanskje lettere i starten? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Flash CS3 er absolutt anbefalt. Mange muligheter! Kan brukes enkelt og avansert. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vet noen om noen sider hvor jeg kan lære Flash CS3? Har Master Edition av CS3 (med lisens), men trenger å lære 60% av programmene. Takker for tips Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har nettop kjøpt meg "inføring i Flash MX" men for og spare tid og penger er " http://www.tutorialized.com/tutorials/Flash/1 " et alternativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå