jonas_blomster Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei, jeg har fått flere defekte utgaver av av dette xfx 8800 GTS kortet. Og skal derfor få pengene tilbake. Så lurer da på hvilket kort jeg burde kjøpe? Må vare et 8800 GTS kort, siden jeg har en EK fullcover vannblokk som passer til denne, og vil ikke kjøpe nytt vannblokk igjen. Mvh Jonas Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vil ikke vannblokket passe til 8800GT? Hvis du får nok penger tilbake har du vel råd til både 8800GT og et nytt vannblokk i tillegg, de er vel ikke så dyre? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vil ikke vannblokket passe til 8800GT? Nei. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Når jeg har gitt nesten 800,- for vannblokk gidder jeg rett og slett ikke kjøpe nytt Uansett, er 8800GT så mye bedre? Har sett at den har noe raskere kjerne men har jo også mindre minne. Men uansett, ontopic. Hvilket 8800 GTS skjermkort er egentlig best? Ikke bare overklokka fra fabrikk men eller akkurat det samme. Over klokke kan man vel selv Eller er det faktisk forskjell hardware messig på de forskjellige 640MB versjonene? Jonas Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Null forskjell. 8800GT er ikke så mye bedre, nei. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Ok, så er bare tull å kjøpe de dyrere utgavene av 8800 GTS? Latterlig egentlig Men lønner seg med 640mb og ikke 320mb? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mitt 8800GTS fra Foxcon er veldig godt mener jeg. OC fra fabrikk- og klarer enda mere med rivatuner. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 men hvorfor kjøpe fabrikk overklokka og betale mer når det egentlig er akkurat det samme kortet Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 1. Ok, så er bare tull å kjøpe de dyrere utgavene av 8800 GTS?2. Men lønner seg med 640mb og ikke 320mb? 1. Jepp. 2. 640MB egner seg for høye oppløsninger med Anti-Aliasing. 320MB egner seg ikke for det. På 1280x1024 spiller det liten rolle. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Da blir det nok 640MB utgaven på meg, som jeg egentlig hadde fra før av Men greit å ikke gå i den fella av å kjøpe dyrere kort som er akkurat det samme kortet Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Spiller ingen rolle hvilken produsent du kjøper heller. Planer om SLi? Da trenger du nytt hovedkort. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 men hvorfor kjøpe fabrikk overklokka og betale mer når det egentlig er akkurat det samme kortet Vet ikke. Den var på tilbud- så tok bare den jeg. Bundel pakke med også. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Har ikke noen planer om SLI for øyeblikket. Pga måten jeg har montert radiatoren kan jeg ikke montere SLI, og da måtte jeg ha kjøpt nytt kabinett også.. Men fungerer ikke hovedkortet mitt med SLI da? Eller det bare ikke "optimalt"? jaja, skjermkortet blir ikke dårligere av å være fabrikkoverklokka heller Endret 1. november 2007 av jonas_blomster Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hovedkortet støtter ikke SLi, bare Crossfire. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Ok, daså. Har ikke planer om SLI uansett. Men leste litt på prisguiden og så dette, står "TV tuner" på den. Hva menes med det? Står ikke på de andre modellene. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har ikke peiling. Tydeligvis en skrivefeil. Aldri hørt om at et skjermkort har en TV-Tuner. Ikkeno forskjell, kjøp den billigste. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Ikke jeg heller, derfor jeg stussa på det Men da blir det 8800 GTS 640mb utgave, og den billigste jeg finner Tusen takk Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har ikke ATI all in wonder (sikkert skrivefeil i det navnet) tv-tuner da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå