a85 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei. Da jeg satt i mine nye Geil minnebrikker (2 x 1 GB pc6400 4-4-4-12) og jeg ikke fikk noe bilde på skjermen ble jeg litt frustrert. Helt til jeg nå så i Bios (med annen ram-brikke i) at jeg ikke kunne gi rammen mer enn 2.0 volt. Geil minnet trenger 2,1. Er dette virkelig tilfelle at hovedkortet rett og slett ikke støtter høyere? det er jo idiotisk å støtte pc6400 men å ikke kunne gi mer enn 2.0 volt !? hovedkort: m2n-vm -dvi Lenke til kommentar
a85 Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Hei.Da jeg satt i mine nye Geil minnebrikker (2 x 1 GB pc6400 4-4-4-12) og jeg ikke fikk noe bilde på skjermen ble jeg litt frustrert. Helt til jeg nå så i Bios (med annen ram-brikke i) at jeg ikke kunne gi rammen mer enn 2.0 volt. Geil minnet trenger 2,1. Er dette virkelig tilfelle at hovedkortet rett og slett ikke støtter høyere? det er jo idiotisk å støtte pc6400 men å ikke kunne gi mer enn 2.0 volt !? hovedkort: m2n-vm -dvi hvor ble det av de to svara som var på denne posten i stad? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har ikke peil på det hovedkortet, men prøv å oppdater bios. Hvis ikke det løser seg da er det nok kun 2v den støtter ja. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) hvor ble det av de to svara som var på denne posten i stad? Du har postet på 2 steder,så da kan du vel tenke deg hvorfor https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852693 Prøv om brikkene går på 2,0v. Testing skrev jeg om i den andre posten. Går det ikke kan du sette løsere timings 800mzh 5.5.5.15 Endret 1. november 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå