FlowerEye Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 La oss si at jeg lager en bakgrunn med en tekstboks i photoshop, og lagrer dette som en bildefil. Hvordan går jeg da videre for å legge inn frames i akkurat den tekstboksen, og koding av resten av designet? Jeg vet at frames er litt "fy, fy", men det får gå ^^ Takker for hjelp Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 La oss si at jeg lager en bakgrunn med en tekstboks i photoshop, og lagrer dette som en bildefil. Hvordan går jeg da videre for å legge inn frames i akkurat den tekstboksen, og koding av resten av designet? Jeg vet at frames er litt "fy, fy", men det får gå ^^ Takker for hjelp Frames er fy fy ja.. så om du ønsker å bruke det, så gidder jeg ikke å sette meg ned å forklare en hel masse. Det ender med at du synes dette blir for mye arbeid og slit. Du ønsker selvsakt at koden skal skrive seg selv, eller at en her kommer med et eksempel som du bare kan kopiere og lime inn.. Men, det jeg derimot kan gjøre, er å gi deg noen "nøkkelord" som du kan google etter, da må du i allefall lete litt (jobbe, med andre ord) etter en løsning. div, background-image, padding, margin, width, height og evnt. position, top, left, right Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå