Laland Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Vel, bruker du den 17" nå? Da har du jo en konverter. Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du får med dvi-vga overganger med til skjermkortet. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Vel, bruker du den 17" nå? Da har du jo en konverter. Eller har jeg misforstått? Jeg bruker en 17" med VGA, koblet til et skjermkort som har VGA Du får med dvi-vga overganger med til skjermkortet. Hvor ser du det? Er det "VGA (D-Sub)", eller? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nei, det pleier å følge med. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Men må vite det sikkert Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Pappa fikk med til sin. Og jeg fikk med til min da jeg kjøpt nytt skjermkort i vår. Men så har jeg/vi to ekstra, hvis du trenger en Endret 2. november 2007 av Sjuki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå