mushi Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg har hatt meisekuler ute i to uker, men det ble så mye gris at jeg stakk på Europris og kjøpte frø-dispenser. Raska også med meg 5 kg fuglefrød, og alt kom på under 150 kr. Det er kjempekos og se hvor mange søte, små som kommer og skal ha mat. I begynnelsen hadde jeg en kjøttmeis, og nå har jeg fem Det er viktig og tenke på dem, nå som det snart er vinter. Håper fler vil være med og hjelpe til Endret 1. november 2007 av mushi Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det er også viktig og huske på at fuglene har en jobb å gjøre, og det er å spre frø ute i naturen. Vent derfor med å mate småfugler til det er vanskelig for dem å finne mat på annen måte. Det er også en god del sykdommer som kan spres på et fuglebrett. Ta derfor å hold fuglebrettet rent. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 jeg stakk på Europris og kjøpte frø-dispenser. Raska også med meg 5 kg fuglefrød Jeg gikk ned på Europris for å kjøpe frø-dispenser. Fikk mer til overs! Så jeg tok med meg 5kg fuglebrød. Beklager, jeg måtte. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Jeg må nok kjøpe meg et nytt fuglebrett, for det som jeg hadde laget i 7. klasse ble ødelagt. Knakk i to under stormen i natt. Stangen den sto på, altså. Noen som vet et pent fuglebrett med stang som jeg kan kjøpe? Har ingen steder å sette den opp, bruker derfor har jeg pleid å sette den på en stang som jeg kjører ned i plenen. Endret 9. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 jeg stakk på Europris og kjøpte frø-dispenser. Raska også med meg 5 kg fuglefrød Jeg gikk ned på Europris for å kjøpe frø-dispenser. Fikk mer til overs! Så jeg tok med meg 5kg fuglebrød. Beklager, jeg måtte. :!: Bra tiltak. Viktig å tenke på dyra i julen óg. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Når jeg er hos bestemor, pleier jeg å stikke innom den lokale bakeren, og hente en pose med utgått brød, slik at bestemor kan mate fuglene med det. Gratis er det å Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Meisekulene vi har hatt ute før har blitt spist av ekorn, flotte dem også da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg hørte at du ikke bør sette ut slikt før uti desember i alle fall, ettersom enkelte av fuglene må lære seg å finne mat når det er litt vanskelig også. Og i alle fall hvis man setter ut så tidlig, så må man fortsette med det hele vinteren. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det eneste jeg oppnår med det er å fôre kattene mine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå