ssf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har planer om å følge denne guiden her Vil vanlig systemgjenoppretting fra kontrollpanel tilbakestille alt jeg gjør. og evt være en god nok backup? (Litt usikker på hvor denne burde postes ) Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Når du innstallerer Ubuntu i tillegg til Windows vil det være Ubuntus bootloader som lar deg bestemme hvilket OS du skal starte opp når du skrur på maskinen. Hvis du så kjører systemgjenoppretting i Windows kommer denne antagelig til å overskrive den bootloaderen Ubuntu la inn, med den følge at du kun får startet Windows deretter. Ubuntu vil altså ikke virke, men den blir ikke fjernet fra disken. Dette blir nok ikke slik du hadde tenkt. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Okei. Fikk i hvertfall svar på det jeg lurte på Men det gjør og at jeg antageligvis ikke kommer til å prøve noe linux før jeg evt får tak i noe gammel data eller noe, siden jeg har helt ny data nå.. Tar ikke sjansen siden jeg er helt ny på dette og dataen egentlig fungerer kjempefint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå