Christeven Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 En random kommentar fra allakhazam beviser ikke noe. Jeg vil se WWS fra raids, og da helst SSC og oppover. Vis meg også theorycrafting som tilsier at dette arms-buildet er bedre for raid-dps en fury. hvor mange ganger må jeg si det, jeg har ALDRI sagt at arms er bedre enn fury eller omvendt. jeg sier at en som er arms kan gjøre god dps i et raid. samme hva som er best. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 hvor mange ganger må jeg si det, jeg har ALDRI sagt at arms er bedre enn fury eller omvendt. jeg sier at en som er arms kan gjøre god dps i et raid. samme hva som er best. Hvilket du begrunner med erfaringer fra BWL for nærmere 2 år siden... du vet at ting faktisk kan endre seg? Arms er helt greit for Karazhan, etter det så er det vel ikke stort lengre... Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvilket du begrunner med erfaringer fra BWL for nærmere 2 år siden... du vet at ting faktisk kan endre seg? Arms er helt greit for Karazhan, etter det så er det vel ikke stort lengre... ja det var min personlige erfaring som dps war selv. jeg skriver ovenfor at det er en aktiv arms warrior i guilden. han gjør god dps i kara, gruul og SSC. med god mener jeg at han kan til tider gjøre bedre dps enn mange andre dps klasser i raidet, og gjør gennerelt god dps på linje med de andre. det er hva jeg opplever, så ingen trenger å si det ikke stemmer osv.. tror vi kan legge denne diskusjonen død. siden dere er like stae som meg på disse punktene var en underholdene diskusjon uansett i en tørkeperiode i min forum aktivitet Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 kunne ikke dy meg, men må bare spørre, hvor langt er dere egentlig i SSC? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 atm vi er på fathom lord Karathress. har noen få kills, men sliter veldig til tider. spesielt med spitfire totems, ikke alle som ikser macro /target spitfire. (3k) har også litt prob med å holde tanken på tidalvess helt i live Lenke til kommentar
Zeycu Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Greit, Arms er greit på Trash etc, men når du kommer til bosser mister dem MYE dps. Så fury ftw hvis du har tenkt til ha høy dps. ta og se på noen filmer fra Fury warriors i PVE på forksjellige ecounters, så vil du se at det er bedre enn arms. som sagt Arms er greit på Trash. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Greit, Arms er greit på Trash etc, men når du kommer til bosser mister dem MYE dps. Så fury ftw hvis du har tenkt til ha høy dps. ta og se på noen filmer fra Fury warriors i PVE på forksjellige ecounters, så vil du se at det er bedre enn arms.som sagt Arms er greit på Trash. Kåre Lenke til kommentar
Zeycu Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Thats me (H) Jasså Morten? Begynner og bli litt sinna i posten her eller? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 De som arms er dps-spec. Ville nå kalt det for burst-spec jeg Fury har finfin dps over tid, mens arms har en fin start burst for så å gå over til å ikke være så mye mer enn auto-attack som tar evigheter mellm hver gang. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Thats me (H)Jasså Morten? Begynner og bli litt sinna i posten her eller? Joa, alltid gøyalt å diskutere litt heftig hehe Lenke til kommentar
Zeycu Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ta Priest du gutten min;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå