Gå til innhold

Ny character - Warrior eller en prest?

Anbefalte innlegg

En random kommentar fra allakhazam beviser ikke noe. Jeg vil se WWS fra raids, og da helst SSC og oppover. Vis meg også theorycrafting som tilsier at dette arms-buildet er bedre for raid-dps en fury.

hvor mange ganger må jeg si det, jeg har ALDRI sagt at arms er bedre enn fury eller omvendt. jeg sier at en som er arms kan gjøre god dps i et raid. samme hva som er best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor mange ganger må jeg si det, jeg har ALDRI sagt at arms er bedre enn fury eller omvendt. jeg sier at en som er arms kan gjøre god dps i et raid. samme hva som er best.

Hvilket du begrunner med erfaringer fra BWL for nærmere 2 år siden... du vet at ting faktisk kan endre seg? :p Arms er helt greit for Karazhan, etter det så er det vel ikke stort lengre...

Lenke til kommentar
Hvilket du begrunner med erfaringer fra BWL for nærmere 2 år siden... du vet at ting faktisk kan endre seg? :p Arms er helt greit for Karazhan, etter det så er det vel ikke stort lengre...

ja det var min personlige erfaring som dps war selv. jeg skriver ovenfor at det er en aktiv arms warrior i guilden. han gjør god dps i kara, gruul og SSC. med god mener jeg at han kan til tider gjøre bedre dps enn mange andre dps klasser i raidet, og gjør gennerelt god dps på linje med de andre. det er hva jeg opplever, så ingen trenger å si det ikke stemmer osv..

tror vi kan legge denne diskusjonen død. siden dere er like stae som meg på disse punktene :) var en underholdene diskusjon uansett i en tørkeperiode i min forum aktivitet ;)

Lenke til kommentar

Greit, Arms er greit på Trash etc, men når du kommer til bosser mister dem MYE dps. Så fury ftw hvis du har tenkt til ha høy dps. ta og se på noen filmer fra Fury warriors i PVE på forksjellige ecounters, så vil du se at det er bedre enn arms.

som sagt Arms er greit på Trash.

Lenke til kommentar
Greit, Arms er greit på Trash etc, men når du kommer til bosser mister dem MYE dps. Så fury ftw hvis du har tenkt til ha høy dps. ta og se på noen filmer fra Fury warriors i PVE på forksjellige ecounters, så vil du se at det er bedre enn arms.

som sagt Arms er greit på Trash.

Kåre :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...