DarkouZ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 iPod er billigst på apple.no. Hvis du ikke kjenner noen som eier et firma som handler mye apple stuff så er apple.no billigste stedet . Har bestilt 10gb versjon fordi denne er bedre enn 5gbern. Den er helt lik 20gbern unntatt de 10 ekstra gbene 20gbern har. iPod! Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 At man MÅ bruke Musicmatch for overføringer av mp3ene til podden synes jeg også bare er sånn passe. -F- Hva? Trodde den dukket opp som en harddisk jeg. Er det kun på mac det funker? Å slippe ekstra programvare (som jeg trodde en slapp) er jo et kjempepluss. Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Eneste minuset, og det er et STORT minus, er at på windows versjonen (dette gjelder alle win iPodene jeg vet om), er overføringshastigheten ved syncronisering ikke noe særlig høyere enn USB1, og LANGT i fra kapasiteten til Firewire. 10 GB tar flere timer å laste over. Ehhh... Jeg har en 10 GB windowsformatert iPod, og bruker ca. 20-30 minutter å fylle den til randen. Bruker vel og merke ikke musicmatch, men ephPod og Xplay... Funker knirkefritt. Får vel ca. 5-6 MB/sec i overføringshastighet... ephPod er gratis og bra. http://www.ephpod.com/ Og forresten! iPod "ruler" Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 At man MÅ bruke Musicmatch for overføringer av mp3ene til podden synes jeg også bare er sånn passe. -F- Hva? Trodde den dukket opp som en harddisk jeg. Er det kun på mac det funker? Å slippe ekstra programvare (som jeg trodde en slapp) er jo et kjempepluss. Den dukker opp som harddisk, ja, men for at filene skal kunne spilles, må de registreres i en slags database i iPoden. Derfor trenger man et program, enten det er musicmatch, ephpod eller xplay. De filene som kan spilles av, ligger også i en hidden-folder med bare tall som filnavn. eks 2034.mp3 Dette er en slags teit kopibeskyttelse... Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 At man MÅ bruke Musicmatch for overføringer av mp3ene til podden synes jeg også bare er sånn passe. -F- Hva? Trodde den dukket opp som en harddisk jeg. Er det kun på mac det funker? Å slippe ekstra programvare (som jeg trodde en slapp) er jo et kjempepluss. Den dukker opp som harddisk, ja, men for at filene skal kunne spilles, må de registreres i en slags database i iPoden. Derfor trenger man et program, enten det er musicmatch, ephpod eller xplay. De filene som kan spilles av, ligger også i en hidden-folder med bare tall som filnavn. eks 2034.mp3 Dette er en slags teit kopibeskyttelse... Lenke til kommentar
cisbre Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Ehhh... Jeg har en 10 GB windowsformatert iPod, og bruker ca. 20-30 minutter å fylle den til randen. Bruker vel og merke ikke musicmatch, men ephPod og Xplay... Funker knirkefritt. Får vel ca. 5-6 MB/sec i overføringshastighet... ephPod er gratis og bra. http://www.ephpod.com/ Og forresten! iPod "ruler" Hehe, enig at podden er den beste mp3 spilleren, men det med hastigheten var utrolig irriterende. Dette gjelder tydligvis bare Musicmatch, for da jeg lastet ned Ephpod fikk jeg en meget positiv opplevelse. Takk for tipset poZZe! -F- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå