Big SturL Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Finnes det et program som ordner ord i en tekst i alfabetisk rekkefølge? Evt. en funksjon i Word? Skal arrangere fest og har en gjesteliste med 150 folk, og ser ikke for meg at jeg gidder å sortere navnene selv. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det kan gjøres enkelt i Word, enten fra tabell-menyen eller fra verktøylinjen for tabeller og kantlinjer. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Lister skal du legge i Excel, ikke i Word. Excel kan sånt. Prøv å kopiere den over. Ikke dermed sagt at jeg skjønner hvorfor man skal ordne sine fest-gjester alfabetisk... Byråkrat-polonese ? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Har lagt inn alle navnene i Excel, hvordan sorterer jeg dem? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det klarer du helt sikkert å finne ut av ved litt bruk av F1-tasten som ligger øverst på tastaturet ditt. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Ikke dermed sagt at jeg skjønner hvorfor man skal ordne sine fest-gjester alfabetisk... Byråkrat-polonese ? Litt kjekt for vakta å vite hvem han skal slippe inn eller ikke, står alfabetisk så det blit lettere å browse listene. Det klarer du helt sikkert å finne ut av ved litt bruk av F1-tasten som ligger øverst på tastaturet ditt. Denne mangler visst :< Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Haha, faen så fett, fant ut av det selv jo, YEZZzzEESSWW!! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Utrolig mange funskjoner enn finner ut av vis enn bruker F1-tasten . : P Veit bare at det er en haug med knapper på oppgave linja, men har ikke vist hva de skulle brukes til før i det siste som jeg har begynt å bruke den hjelpe funksjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå