Sabotage Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noen som vet om det kommer noen snowboard spill til PS3? Sjekket tothegame.com og rota litt rundt men har ikke funnet noe :\ Jeg som syntes det er så kult. Håper det kommer nå som det går mot vinteren! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 har dessverre ikke hørt om noen jeg heller, men hadde vært kult. Kanskje EA lager snowboard verson av skate? Men hvis det skal komme noe snowboard spill bør det være realistisk, og ikke ssx greier. Hadde vært enda fetere med ski spill:P (twin tip) Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 digget det første ssx spillet, håper nesten på noe lignende til ps3 etterhvert. Jævla kult å spille sammens med kompiser. Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 digget det første ssx spillet, håper nesten på noe lignende til ps3 etterhvert. Jævla kult å spille sammens med kompiser. Hadde vært kult med et nytt SSX tricky (nr 2 i serien) Det var fett! Likte ikke ssx on tour (nr 3 i serien) i det hele tatt. Manglet f.eks humoren fra de to foregående spillene. Mer SSX takk! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kunne tenke meg "Freakout" til ps3, mye mer realsitisk enn ssx (on tour hvertfall), liker litt mer realisstiske spill når det er snakk om ski og snowoard Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 SSX på PS3 hadde vært tøft ja Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Cool Boarders.. <3 Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ja.. det har du jo på US PSN i alle fall.. Tenkte litt på å kjøpe det.. har gode minner fra jeg spilte det hos en kompis.. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ingen av de Eldere seriene men noe nytt som SKATE Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Cool Boarders.. <3 Snowboard Kids <3 Noen som husker det N64-spillet? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Cool Boarders.. <3 Snowboard Kids <3 Noen som husker det N64-spillet? Naturligvis. Får stadig flashback fra det spillet der. Spesielt når de roper YEAH når de hopper. Haha. Good times Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Haha ja, spilte det på emulator til pc da jeg var liten. Men kom på en ting, skal det ikke komme sånn skispill til ps3 der man styrer med sixaxis kontrollen, free ski ellerno, rævva grafikk. Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 lastet ned fell ski for 60 spenn på psn nettopp, men det sugde helt rævva!! ikke anbefalt kjøp... Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg syntes ikke det så noe bra ut heller Lenke til kommentar
Jan A M Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 digget det første ssx spillet, håper nesten på noe lignende til ps3 etterhvert. Jævla kult å spille sammens med kompiser. Hadde vært kult med et nytt SSX tricky (nr 2 i serien) Det var fett! Likte ikke ssx on tour (nr 3 i serien) i det hele tatt. Manglet f.eks humoren fra de to foregående spillene. Mer SSX takk! Har du virkelig gått glipp av ssx3? Ja, det heter faktisk bare ssx3, on tour var vel heller ssx4 tenker jeg. Ssx3 var knallbra! (dog ikke på samme måte som ssx2) Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 digget det første ssx spillet, håper nesten på noe lignende til ps3 etterhvert. Jævla kult å spille sammens med kompiser. Hadde vært kult med et nytt SSX tricky (nr 2 i serien) Det var fett! Likte ikke ssx on tour (nr 3 i serien) i det hele tatt. Manglet f.eks humoren fra de to foregående spillene. Mer SSX takk! Har du virkelig gått glipp av ssx3? Ja, det heter faktisk bare ssx3, on tour var vel heller ssx4 tenker jeg. Ssx3 var knallbra! (dog ikke på samme måte som ssx2) Mulig jeg har gått glipp av en der. Har 1 og 2 (ssx tricky) og "on tour". Tricky har jeg spilt vanvittig mye. Helt konge. Trenger en ny tittel på ps3 nå..... SSX= Snowboard Super Cross! (tror jeg, he he) Feel ski eller hva det nå heter så ikke lovende ut. Slettet demoen rimelig fort. Lenke til kommentar
BudweiserMan Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Shaun White Snowboard. Kommer vel ut i Januar 2008. Fant ikke så mye info om spillet. Endret 2. november 2007 av BudweiserMan Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Shaun White Snowboard - Kommet ut i Januar 2007 Lenke til kommentar
BudweiserMan Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Shaun White Snowboard - Kommet ut i Januar 2007 Beklager, men er litt trøtt Lenke til kommentar
Stene1 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 har dessverre ikke hørt om noen jeg heller, men hadde vært kult. Kanskje EA lager snowboard verson av skate?Men hvis det skal komme noe snowboard spill bør det være realistisk, og ikke ssx greier. Hadde vært enda fetere med ski spill:P (twin tip) Et realistisk twin tip hadde vært så utrolig kult! Kan man tipse EA eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå