TheNarsissist Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hei jeg skal kjøpe meg et nytt action splitscreen spill Krav: Må gå an å spille 3 player på spleetscreen Må være action skyting litt taktisk hadde vært kult Har alerede rainbow six vegas og call of duty 3 PS ikke starwars halo lignende spill skal være nåtid ikke laserskytere og sånt Endret 1. november 2007 av andersio Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Høres ut som Halo 3 er noe for deg. Kan spille opp til 4-player spiltscreen. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Høres ut som Halo 3 er noe for deg. Kan spille opp til 4-player spiltscreen. Har halo det suger Høres ut som Halo 3 er noe for deg. Kan spille opp til 4-player spiltscreen. har halo det suger Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) ikke mange spill med 3 player på splitt da... 2 player er noe annet: Gears of War..! Endret 1. november 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 ikke mange spill med 3 player på splitt da... 2 player er noe annet: Gears of War..! Jeg mener ikke at det må være bare 3 player kan godt være 4. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 GRAW 2? Taktisk skytespill, opp til 4 i splitscreen. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 du burde kjøpe deg call of duty 4 når det kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå