fearhan Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei! Eg har en maskin med følgende deler: q6600 2gb 6400 minne d-link 140 trådløst nettverkskort Gibagyte hovedkort basert på i650 chipset 2x WD 120gb pata disker 1x WD raptor sata disk 8800gts skjermkort Eg lurer på og eg kan bruke denne maskinen til 64bit versjon av XP eller linux? Hva må eg eventuelt gjer for at det skal gå? Håper på svar! Fearhan Lenke til kommentar
fearhan Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Gir et lite "bump" da det virker som om HW.no sliter litt akkurat no, og innlegget mitt aldri kom inn på "siste fra forum" på hovedsiden. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hvis du putter inn linker direkte til maskinvaren din så blir det enklere å gi deg et 100% rett svar. Men med de delene du nevner så vil jeg tro det går helt fint. Du kan sjekke selv om det står noe om støtte for 64bit. Se på prosessor og hovedkort. Det "eneste" du må gjøre er å installere et operativsystem som kjører i 64bit. Edit; eller mente du kanskje hva du må gjøre hvis maskinen IKKE kan kjøre i 64bit? Endret 1. november 2007 av cheeba33 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå