TBSkippy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Tilbakemelding ønskes på følgende oppsett:Min handlevogn 1. Er grafikkortet kurrant? 2. Konflikt med oppsettet? 3. Hva bør skiftes ut? Endret 1. november 2007 av TBSkippy Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvorfor 2 dvdbrennere? Dropp raptor disken Bedre grafikkort Lenke til kommentar
kjetilfb Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Den minner veldig om maskinen jeg har spekket til samme bruk. Riktignok har jeg 2 x 150 GB raptor i RAID0, ettersom videoredigering setter mest tyn på diskene. Minne og CPU er kjapt nok, det er disken som blir den store festbremsen, såvidt jeg forstått det. Forøvrig kjørte jeg også på med 2 x 24" Samsung LCD-skjermer, så jeg tok i litt ekstra på skjermkortet (Det blir jo nesten 4000 piksler i bredden), men hvis du skal kjøre små skjermer tror det skjermkortet duger bra. lykke til! mvh kjetilfb Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Hvorfor 2 dvdbrennere?Dropp raptor disken Bedre grafikkort Har i dag en CD-brenner og DVD-leser,- av gammel vane valgte jeg to stk. OK, en stykk brenner - mer penger til grafikk kort.... Hvorfor droppe raptor disken? 150 GB med 10000 rpm er praktisk med tanke på tunge programmer. Mener også at denne har fått gode tilbakemeldinger. EDIT Handlevogn endret. Har nå kun samsung HD. Grafikkort endret til Asus GT-kort. Endret 2. november 2007 av TBSkippy Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 For raptor så betaler du kun for navnet, sjekk heller ut tester der du kan få billigere disker for omtrent samme hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå