Gumpen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 ...har tatt litt lang tid nå. Jeg sendte brevet inn for 2 uker siden og venter fortsatt. Det er bare et stipend på 2600 halvåret. Jeg lurer på hvor lang tid det tar, og om jeg får brev i postkassa, eller mld på mobilen. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Gjennomsnittlig behandlingstid er 7 uker. Du får beskjed på SMS før brev hvis du har registrert mobilnummeret ditt For meg tok det omtrent 5-6 uker, samme med de andre i klassen Dette er tiden det tar før du får vite om du har fått støtte og hvor mye. Så må du signere gjeldsbrev og pengene bør være på konto omtrent en uke etter Endret 1. november 2007 av WD40 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 7 uker!? de jeg kjenner som får stipend har fått det innen 10-11 dager Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Da har de vært meget heldige og søkt lenge før rushtiden Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Dette er tiden det tar før du får vite om du har fått støtte og hvor mye. Så må du signere gjeldsbrev Altså, jeg har gjort alt jeg skal, eneste jeg venter på er å få pengene innpå konton, fortsatt 7 uker? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dette er tiden det tar før du får vite om du har fått støtte og hvor mye. Så må du signere gjeldsbrev Altså, jeg har gjort alt jeg skal, eneste jeg venter på er å få pengene innpå konton, fortsatt 7 uker? Du får presisere det i første post da, herregud. Du får pengene når du får de, hvis ikke får du kontakte lånekassa Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du får de nok 15. november. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 vel, 15 er da tiden hvor de som får stipend i mnd får pengene på konton. De som får i hallåret får vel rett som det er, så snart de får behandlet søknaden Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 vel, 15 er da tiden hvor de som får stipend i mnd får pengene på konton.De som får i hallåret får vel rett som det er, så snart de får behandlet søknaden Åja, var litt kjapp der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå