$ig Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 når jeg prøver å laste ned 3D Mark06 så laster den ned til en hvis % så stopper den å laste ned...det skjer fra alle de 6 stedene jeg har prøvd å laste den ned fra, hva skjer? Noen som har en link som funker? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 hmm, virker som om problemet er en router i nettet hos deg som resettes. Prøv og finne en torrent nedlastning istedet. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Prøvd å slette midlertidige filer i IE om det er det du bruker? Lenke til kommentar
$ig Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 hmm, virker som om problemet er en router i nettet hos deg som resettes. Prøv og finne en torrent nedlastning istedet. hmm, vet du hvordan jeg kan løse dette problemet? (Fant ingen gode torrents) Prøvd å slette midlertidige filer i IE om det er det du bruker? helt ny PC, fikk den igår, så tror ikke det er der problemet ligger, prøvde også på en annen PC (i samme nettverk) og fikk det samme problemet der.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 tror som sakt at problemet ligger i at kanskje routeren din er feil satt opp. Er dessverre på jobb, så om jeg søker på Torrenter kommer en advarsel om at jeg ikke skal røre noe, også kommer "Waffen IT" og krever en forklaring på "Ikke jobb rellaterte" saker... Lenke til kommentar
$ig Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 tror som sakt at problemet ligger i at kanskje routeren din er feil satt opp. Er dessverre på jobb, så om jeg søker på Torrenter kommer en advarsel om at jeg ikke skal røre noe, også kommer "Waffen IT" og krever en forklaring på "Ikke jobb rellaterte" saker... hehe, det hørtest sykt ut hmm, linker til denne siden fra nettverks delen av forumet og håper noen har svar, det er litt kjipt problem i fremtiden. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvilket program laster du ned med? Om det er i en nettleser har jeg dessverre ingen gode forslag, men om det er f.eks en torrent kan det være fordi den er ukomplett/død - det vil si at ingen har en komplett kopi av fila. Da er det bare å prøve en annen torrent. Lenke til kommentar
$ig Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Hvilket program laster du ned med? Om det er i en nettleser har jeg dessverre ingen gode forslag, men om det er f.eks en torrent kan det være fordi den er ukomplett/død - det vil si at ingen har en komplett kopi av fila. Da er det bare å prøve en annen torrent. Det er via nettleser:( Men jeg kan fint laste ned andre filer som er 600 mb... hmm, utrolig merkelig ass! Lenke til kommentar
$ig Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 hmm, nå funket det, gjorde ingenting heller, veldig rart, menmen:) thx for all hjelp hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå