Gå til innhold

hjelp til å laste ned 3D Mark06

$ig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, virker som om problemet er en router i nettet hos deg som resettes.

Prøv og finne en torrent nedlastning istedet.

hmm, vet du hvordan jeg kan løse dette problemet? (Fant ingen gode torrents)

Prøvd å slette midlertidige filer i IE om det er det du bruker?

helt ny PC, fikk den igår, så tror ikke det er der problemet ligger, prøvde også på en annen PC (i samme nettverk) og fikk det samme problemet der..

Lenke til kommentar

tror som sakt at problemet ligger i at kanskje routeren din er feil satt opp.

Er dessverre på jobb, så om jeg søker på Torrenter kommer en advarsel om at jeg ikke skal røre noe, også kommer "Waffen IT" og krever en forklaring på "Ikke jobb rellaterte" saker...

Lenke til kommentar
tror som sakt at problemet ligger i at kanskje routeren din er feil satt opp.

Er dessverre på jobb, så om jeg søker på Torrenter kommer en advarsel om at jeg ikke skal røre noe, også kommer "Waffen IT" og krever en forklaring på "Ikke jobb rellaterte" saker...

hehe, det hørtest sykt ut :ph34r:

hmm, linker til denne siden fra nettverks delen av forumet og håper noen har svar, det er litt kjipt problem i fremtiden.

Lenke til kommentar

Hvilket program laster du ned med? Om det er i en nettleser har jeg dessverre ingen gode forslag, men om det er f.eks en torrent kan det være fordi den er ukomplett/død - det vil si at ingen har en komplett kopi av fila. Da er det bare å prøve en annen torrent.

Lenke til kommentar
Hvilket program laster du ned med? Om det er i en nettleser har jeg dessverre ingen gode forslag, men om det er f.eks en torrent kan det være fordi den er ukomplett/død - det vil si at ingen har en komplett kopi av fila. Da er det bare å prøve en annen torrent.

Det er via nettleser:( Men jeg kan fint laste ned andre filer som er 600 mb... hmm, utrolig merkelig ass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...