Softshake Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Sitter akkurat og åpner ps3'en min, og for en nydelig maskin den er Men.. En liten ting irriterer meg litt Bruksanvisningen er ikke på noe leselig språk (for min del) Her er: Nederlandsk, Tysk, Bulgarsk, romansk, slovensk, hungarsk, og et par til, men verken engelsk eller norsk.. Noen som har vært borti lignende tilfeller? Det er en 60gb pal-versjon starterpack kjøpt på elkjøp. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mener det fulgte to slike med min maskin. En med bogusspråk, og en med forståelige. Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fikk du bare 1 bruksanvisning? Jeg fikk 2stk der den ene står på skandinavisk. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Trodde det var krav at utstyr som selges i norge skal ha medfølgene bruksanvisning på et nordisk språk jeg... Når jeg kjøpt skjerm fra Dell var i hvertfall norsk bruksanvisning "ekstrautstyr", så det kom i en egen eske. Endret 1. november 2007 av jale Lenke til kommentar
praystation Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg fikk også 2 stk, hvor en var på de skandinaviske språkene. Norsk bruksanvisning finner du i hvert fall her: LINK Lenke til kommentar
Softshake Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Å joda.. Fikk to bruksanvisninger.. Den ene var det bulgarsk, hungarsk, slovensk og romansk i, den andre var det tysk, nederlandsk, fransk og italiensk i.. Vet ikke med dere, men kaller ikke dette akkurat bonusspråk for min del edit: men jeg må dessverre på jobb nå og blir borte i 4 timer.. burde jeg starte med å lade kontrollene? kan jo bare lade de i usbporten på PC-en sant? Endret 1. november 2007 av Softshake Lenke til kommentar
garnok Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Å joda.. Fikk to bruksanvisninger.. Den ene var det bulgarsk, hungarsk, slovensk og romansk i, den andre var det tysk, nederlandsk, fransk og italiensk i.. Vet ikke med dere, men kaller ikke dette akkurat bonusspråk for min del med ps2 var det sånn at den nordiske manualen kom til forhandler utenfor boksen, og da måtte legges inn (var hvertfall sånn der jeg jobba) Mulig ps3 funker på samme måte, så de du kjøpte den av glemte å legge den inn. Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Softshake: Fikk på akkurat samma språk som deg, syns også det var litt rart men var ikke så vanskelig å få den sammen.. + jeg betalte jo bare 2995 så jeg kan ikke klage Endret 1. november 2007 av ThomaZ86 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det finnes en online-manual tilgjengelig øverst på network-delen i XMB. Der velger du språket selv, og norsk er der, sjekket nettop selv. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 PS3'en er sikkert gjensalg, dvs at stedet du kjøpte den fra har kjøpt inn billigere i øst europa for så og selge den noe billigere enn "norske" maskiner. Det er krav på bruks annvisning, men den sier ikke at dette må komme i papir form, så online er fullt lovlig. Men du har krav til Norsk telefon support om du har problemer med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå