Magdalenka Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hei , Jeg ønsker opplæring i norsk som andre språk. Spesiell med uttale og feilskriving korrigering. I Kristiansand. Og har to spørsmåler: 1. Hvor mye (ca.) koster 1 time av privat leksjon? 2. Hvordan kan jeg finne den rette personen? Sette annonsen i FVN.no eller i nærmeste butikken? Hilsen, Magdalenka Endret 1. november 2007 av Magdalenka Lenke til kommentar
Magdalenka Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Er det noe galt med spørsmålene mine? Kjenner dere ikke privat leksjon? Eks. en student lærer annen engelsk og få litt penger for det. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er ikke noe i veien med spørsmålene dine nei. Det kan nok komme av at ikke alle her på forumet vet svarene på det du spør om Og det tar ofte over 3-4 timer før du får svar, så bare vær tålmodig Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har bodd i kr.sand 21 år, men har 0 peil på dette. sorry kjære. Men du kan jo alltid sjekke ved UiA(HiA) Mulig noen der kan gi deg litt info. Lenke til kommentar
Magdalenka Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 OK Takker Jeg prøver å finne forumet på UIA nettside. Har funnet ingenting. Og bor i Kr.sand 20 dager Så jeg må ta en tur til UIA snart. Ha en fin kvled Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vil anbefale deg å ta en tur opp i morgen. Er jo flere utenlands studenter der, tror det heter "rasmus", organisasjonen deres. Ble kjent med en franskmann på HiA i fjor, han reffererte i alle fall til alle utelands studentene som rasmus studenter........ Lenke til kommentar
Magdalenka Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Jeg synes du snakker om erasmus, men jeg letter etter norsk student (eller ikke student). Jeg vil lære norsk Men takk for råd Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg mente at du burde snakke med noen på UiA ang. erasmus. Finnes jo egne norsk kurs for dem(tror jeg) Siden dem driver med norsk kurs for dem, burde de være i stand til å henvise deg til flere forskjellige folk, avhengig av hva du trenger. Endret 1. november 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Erasmus er en ordning mellom studenter som reiser mellom europa på utveksling, der de får stipend og endel estra oppfølgning. Jeg tror ikke trådstarter er student og er her kun for å jobbe og trenger å bli bedre på norsk for å få den jobben hun er ute etter. Dessverre kan jeg ikke hjelpe til, kjenner ikke til noen ordninger utenfor oslo. Lenke til kommentar
Magdalenka Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Jeg forstår at privat leksjoner er ikke så populær i Norge, slik som i fedrelandet mitt. For har jeg bodd i liten byen og tenkte at det var grunnlag at jeg kunne ikke finne noen. Unnskyld men det er litt rar, dere alle kan snakke perfekt norsk og minst 1/4 av dem kjenner også grammatikk og kan forklare hvorfor noe er feil. Ta det ikke feil, jeg bare prøver å forstå det. Kanskje prøver jeg spørre annerledes. Jeg er norsk og trenger privat leksjon i engelsk. Hvor skal jeg lete etter "lærer" og hvor mye koster en time? Sangesland, vet du hvor er oppslagstavle i UiA? Jeg tror, det kan være vanskelig få informasjon fra dem, hvis jeg er ikke deres student Men jeg kan sette annonsen, ikke sant? Rakib, du er rett jeg er nesten ferdig med studier. Jeg bare trenger en semester til, til å være "offisiell" magister også i NO og kunne søke om ARF. Men jeg er ikke her kun for å jobbe Jeg elsker dette landet Endret 2. november 2007 av Magdalenka Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Når du går inn hovedinngangen, så tar du første til høyre. Tror det er noen tavler der under trappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå