el_salvad Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er 21 år og spiller fotball i 3. divisjon. Har alltid følt matchvekten min (og vekten jeg var fornøyd på) var rundt 80 kg +- 1-2kg. Har gradvis gått oppover, og er nå vel på en 86 kg uten klær, og er redd vekten skal bare øke. Begynte å trene styrke (bein og overkropp) for en uke siden ca. Hvordan kan jeg gå frem videre for å komme meg ned på 81-82kg og så holde meg der? Hadde vært fint med tips til evt kosthold og treningsprogram. Vil proteinpulver hjelpe? Har ikke peiling på slikt. Vil ikke at vekten skal fortsette å øke. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Sjekk ut RYP-programmet som ligger ute på TN sine sider. Her får du en grundig og fin innføring i hva det vil si å legge på seg muskler og kvitte seg med fett. Du får også en god trenings- og kostholdsplan som, hvis du følger til punkt og prikke, garantert kan gi resultater. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Proteintilskudd vil ikke "hjelpe" deg her nei. Det er ikke noe hokus pokus med det. Skal du ned i vekt må du ligge i kcal underskudd. Brenn mer enn du bruker. Når du skal oppretteholde vekten din må du legge deg i balanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå