Chocker Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Heisann! Hvordan filmer ser dere, og hva kan dere anbefale? Jeg selv så Die Hard 4 igår, en virkelig bra film jeg kan anbefale til alle data nerds og action entusiaster!! Synes også mye innhold i filmen er relatert til den faktiske verden, alt styres jo av elektronikken og det er sjeldent snakk om menneskelig feil disse dager. Andre filmer jeg anbefaler: Desperado og Jason Bourne Identity. Har du ikke sett disse, så dekker de garantert en action fyllt helg Ha en fortsatt fin fin dag! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Scarface! En av de beste filmene jeg har sett Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Action filmer? Hmm, vel jeg kan anbefale disse som er fra "nyere tider" klassikere har for mangen å kunne ramse opp: The Transporter The Transporter 2. Ong Bak Shoot em up War 300 Også har du disse som er temmelig "lavbudsjett", men som overrasket meg og viste seg å være sikkelig oldschool action. Bare "tøffe" gutter med "harde" kommentarer....topp moro! The Condemned The Marine Endret 3. november 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Forrest Gump The Gladiator Braveheart Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) The Green Mile - Beste drama jeg noen gang har sett. (/sitt?) 300 - Veldig tøffe krigsscener. En film du må se på stor skjerm. Borat - Morsomste film jeg noen gang har sett. Jason Bourne Trilogien - Beste "agentfilm" jeg noen gang har sett. Forrest Gump - 2. beste drama jeg noen gang har sett. LOTR Heat Endret 3. november 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg syntes faktisk Ghost rider var konge fett! Hadde trodd den var dårlig, men hekkan var veldig rå!:-) Har flere, men er den jeg har sett nå i det siste. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Så nettopp Kiss Kiss Bang Bang, overaskende bra film. Helt fortjent at den vant prisen for "Overlooked Film of the Year" i 2005. Anbefales! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Rush Hour 3! Den er like (egentlig my mer) genial som de andre to filmene! Har ikke ledd så mye på lenge. Og filmen Varg Veum. Sykt bra film, egentlig. Bra filming og skuespillere. God historie også. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 The butterfly effect Snake eyes Kidulthood Hard candy Disturbia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå