maglame Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Lurer rett og slett på om noen har en font som ligner veldig, eller vet nøyaktig hvilken font som er brukt i It's Learning logoen: her! Takk for svar EDIT: Jeg har funnet en font som er ganske nærme på Identifont. Endret 1. november 2007 av hobbyflekken Lenke til kommentar
T homas Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Disse lignet ganske mye http://www.myfonts.com/fonts/t26/curvature/fine/ http://www.myfonts.com/fonts/typotheticals...er/thin-narrow/ Lenke til kommentar
maglame Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Konge! Den første der tror jeg ligner nok. Takk Lenke til kommentar
maglame Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Sånn, der fikk jeg laget avataren min Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 nydelig avatar. gidder du å legge ut eller pm'e fullversjonen av bildet til meg? (ja jeg irriterer meg også over itslearning) takk! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Haha nice avatar :!: Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hehe, kan du lage et bakgrunnsbilde av den der? i 1440 x 900 ? Mvh. Andreas Lenke til kommentar
cowai Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hehe, kan du lage et bakgrunnsbilde av den der? i 1440 x 900 ? Mvh. Andreas Slenger meg på denne her.. Dette var utrolig bra Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hiver meg med de andre her, genialt ^^ Lenke til kommentar
maglame Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Litt større versjon Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) takker så mye! Endret 4. november 2007 av hernil Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Takktakk, new desktop Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ny bakgrunn! Takker! Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ny bakgrunn! Takker! Quoted for truth. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hah, meget nice! It's Learning er det verste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvorfor misliker så mange It's learning? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvorfor misliker så mange It's learning? Fordi det er ett skikkelig bedritent, tungvint og rotete system. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvorfor misliker så mange It's learning? Fordi det er ett skikkelig bedritent, tungvint og rotete system. Ja, alt for mye fokus på dill som aldri engang vil bli brukt. Funker i hvert fall ikke bra til skolebruk. Lærerne på skolen min har funnet ut at den beste løsningen er å kutte ut og legge inn "Gjøremål" når vi har lekser, sånn at vi ikke får mail. Isteden legger de leksene på kalender slik at vi må inn å se hver eneste dag, og det blir veldig tungvindt når man vil planlegge studiene litt frem i det. Velger man deretter å vise hver uke fremover, så blir rutene så små at det kommer ikke opp nok tekst heller. Sleipe er folka og! De har jo lagt inn SMS-varsling som default, noe som koster penger. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Haha, den var nice Likte den veldig godt, og ja: it's learning suger. Bruker til og med framesets Men åssen fikk du lasta ned den fonten? Finner ingen download-knapp på den på noen av de sidene tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå