Brandt Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det er bare noen mnd siden jeg så dokumentaren om denne familen . De er virkelig kronen på kaken når det gjelder å være ekstreme kristne Som dere kan lese i denne artikkelen i Dagbladet Anbelfaler alle å se dokumentaren Lous Terox lagde om familien Dere finner den Her på VideoGoogle Så får dere en oppfattning av hele saken. Jeg tror ikke det er veldig feil å kalle Westboro Baptist Church en sekt, og jeg er svært skeptisk til om det i hele tatt går an å kalle dem en kristen kirke. Skjønner virkelig ikke hvordan dette kan være lovlig. De tramper jo på, vel, mange tær. Er det ingen regler eller lover i USA som sier noe imot dette? Ville ha likt å lest om dette, så kilder har vært fint. Så lenge man gjør det i ytringsfrihetens navn kommer man unna med det meste... Du hadde en feil der, retta den. Lenke til kommentar
Brandt Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Dobbelpost. Endret 13. april 2011 av Brandt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå