ShaNickolas Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det er bare noen mnd siden jeg så dokumentaren om denne familen . De er virkelig kronen på kaken når det gjelder å være ekstreme kristne Som dere kan lese i denne artikkelen i Dagbladet Anbelfaler alle å se dokumentaren Lous Terox lagde om familien Dere finner den Her på VideoGoogle Så får dere en oppfattning av hele saken. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Det er bare noen mnd siden jeg så dokumentaren om denne familen . De er virkelig kronen på kaken når det gjelder å være ekstreme kristne Som dere kan lese i denne artikkelen i Dagbladet Anbelfaler alle å se dokumentaren Lous Terox lagde om familien Dere finner den Her på VideoGoogle Så får dere en oppfattning av hele saken. "Fag Eat Poop" hva er dette for noe da "These guys hates God, and worship the rectum" -hva er den med kristne og bærsj "Jew fags" -Hmmm...Er jødene homo "Amerikanske flagg opp ned"..., -ok, lander er i krise, fordi jødene er homo? "Nation of fags" og "Fag Sweeden" faktisk Nei, disse er det bare å grave ned... Endret 1. november 2007 av S2R2SK1 Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Skjønner virkelig ikke hvordan dette kan være lovlig. De tramper jo på, vel, mange tær. Er det ingen regler eller lover i USA som sier noe imot dette? Ville ha likt å lest om dette, så kilder har vært fint. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Skjønner virkelig ikke hvordan dette kan være lovlig. De tramper jo på, vel, mange tær. Er det ingen regler eller lover i USA som sier noe imot dette? Ville ha likt å lest om dette, så kilder har vært fint. Så lenge man gjør det i guds navn kommer man unna med det meste... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Skjønner virkelig ikke hvordan dette kan være lovlig. De tramper jo på, vel, mange tær. Er det ingen regler eller lover i USA som sier noe imot dette? Ville ha likt å lest om dette, så kilder har vært fint. De kaller det ytringsfrihet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 De kaller det ytringsfrihet. Jeg kaller det æreskrenkelse, send dem til Sibir. 1 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg kaller det æreskrenkelse, send dem til Sibir. Å protestere under begravelser er selvfølgelig å gå for langt, men nå får de jo betale for det. Endret 1. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 De kaller det ytringsfrihet. Jeg kaller det æreskrenkelse, send dem til Sibir. Haha, på tross av min høye respekt for ytringsfrihetsprinsippet må nesten si meg enig. De er antagelig den mest hatede familien i hele USA nå ja... ;P Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 De kaller det ytringsfrihet. Jeg kaller det æreskrenkelse, send dem til Sibir. "La elva leve" sier nå jeg. Jeg synes det er morro og se på, for de er så utrolig langt ute, at de aldri kan komme til makten og ha noen stor virkning på folket. Jeg synes disse kommer under underholdning når de er så vanvittig ekstreme. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 De er totalt skadet av den kirkemenigheten de er medlem av. Helt utrolig at foreldre og besteforelde kan dra inn hele slekta ++ for og få fram et budskap som er så langt fra virkeligheten som det kan komme. Jeg godtet meg da den uskyldige ungen fikk en boks i skallen under en av protestene de hadde, virket alikevel ikke som moren tok det så veldig hard. Har sett klistremerker på biler i usa med "al qaida hunting team" Er vel ikke lenge før det kommer klistremerker der det står "Westboro Baptist Church Hunting Team" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) snakket med flere amerikanere som fryder seg over søksmålet, selv konservative blir grettene på dem. Endret 2. november 2007 av Gunfreak Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 snakket med flere amerikanere som fryder seg over søksmålet, selv konservative blir grettene på dem. Dette bør absolutt ikke komme som noe overraskelse iogmed at de representerer mye av det de politisk konservative i USA misliker. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 vel det er det at de plager døde soldater de ikke liker, de syns det er meget frekt å demonstere på begravelsen til noen som døde for landet sitt Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg skjønner ikke helt hva de står for. Er det en synd å tilbe de døde som de kaller det? Eller å holde begravelser? Og jeg hørte han pastoren si "God is americas terrorist" og at God hates america osv... hva mener de med dette? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 de mener jo at fordi usa ikke drepe alle homofile så straffer gud dem med å drepe soldater Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 de mener jo at fordi usa ikke drepe alle homofile Virker jo rasjonelt og fornuftig. Får nesten lyst å reise dit å delta i demonstrasjonene. Så lyset jeg når jeg så denne dokumentaren Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 de mener jo at fordi usa ikke drepe alle homofile Virker jo rasjonelt og fornuftig. Får nesten lyst å reise dit å delta i demonstrasjonene. Så lyset jeg når jeg så denne dokumentaren Får lyst å reise på jaktlag til USA når jeg ser de stygge innavl trynene til den forbanna familien der. Kan godt bli ekstremist jeg også, men på en heelt annen måte Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Igjen ser vi hvorfor utdannelse og faktisk kunnskap, og ikke tenkt kunnskap, er viktig. Disse ungene ville kanskje hatt det bra dersom de ikke ble opdratt av ekstremister. Litt synd. Men det er jo opp til foreldrene å gi barna muligheter, i mulighetenes land. Og jeg tviler på at de barna har mye mulighet. (Muligheter == $) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Triste jævler. Kom en ny ep. fra Loius Theroux i dag: Americas Most Hated Family in Crisis. I den første doken sa de at det de gjør ikke er galt siden de ikke try til vold... Jeg vil si det de driver med er en ekstrem psykologisk voldelig handling og skjønner ikke at det de driver med er lovlig. Det de sier og gjør kan jo virkelig sette spor i familiene til feks de falne soldatene. De bryr seg jo ikke om noen, ikke engang hverandre, så hvorfor terrorisere andres liv? Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg hater Westboro Baptist Church, men jeg elsker frihet mer. Det ville være en glede å se dem bli dømt i en rettstat, dersom de har brutt loven, men jeg vil ikke støtte deportering til Sibir. Hva om jeg ble deportert til Sibir for islamkritikk? Det finnes definitivt individer som blir like støtt av mine ytringer, som jeg blir av Westboro Baptist Church. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå