jemartinsen81 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Jeg mener at dette vil være den mest logiske løsningen for et borgerlig styre i 2009. Selv om jeg har lite til overs for FRP, innser jeg at vi ikke vil kunne lykkes uten deres støtte.... og de er jo uansett å foretrekke fremfor KrF. Endret 24. november 2007 av jemartinsen81 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hva er grunnen til at FrP får så få stemmer denne måneden? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kanskje pga det her? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2120227.ece Norske pensjoner i utlandet tjener dobbelt opp når de får norske pensjon samtidig som det er billigere å leve i det respektive landet så slipper de unna det høye norske skattenivået. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Hva er grunnen til at FrP får så få stemmer denne måneden? De gjorde det vel ikke stort bedre forrige måling. Høyre har overtatt tetplassen og nok "stjålet" noen forumstemmer, vil jeg tippe Lurer på om det vil slå negativt ut for AP angående investeringsskandalen. Måtte søke meg frem til å finne ut at det vistnok var AP som styrte (i hvert fall i en av kommunene). Merkelig hvordan man legger lite vekt på å angripe ansvarlige partiene i den saken der eller krever hoderulling. Men så har jeg fulgt lite med i nyhetsbildet siste uken, så sikkert noe jeg ikke har fått med meg. Hadde det vært Terje Søviknes/Os kommune som hadde gjort den blemmen tipper jeg overskriftene hadde vært annerledes. Men den kommunens aksjeinvesteringer gir visst god valuta for pengene. Inntil videre i hvert fall. Litt skummelt om pengene våres investeres i aksjer, spesielt om det skulle komme store krakk. Men jeg har ikke peiling på finansiering, så hva vet vel jeg. Spennendes å se om FRP fortsetter fallet her på forumet. Forrige måling var den første på årevis som ikke ga FRP-seier. Men det er jo ikke mer enn 4-5 år siden RV var størst i måling her på forumet (om jeg husker riktig). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tror ikke pengeskandalen har så mye med AP selv om de har ordførersetetene å gjøre, siden de andre partiene også ga sitt tilslutning til investeringen men heller det at de er ifra nord. Bare se på pyramidesakene, er i nord de største ofrene kommer ifra. Lenke til kommentar
operg Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tror ikke pengeskandalen har så mye med AP selv om de har ordførersetetene å gjøre, siden de andre partiene også ga sitt tilslutning til investeringen men heller det at de er ifra nord. Bare se på pyramidesakene, er i nord de største ofrene kommer ifra. Er vi rasistisk mot nordlendinger? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 1. DNA 2. FRP 3. DNA og SV Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Tror ikke pengeskandalen har så mye med AP selv om de har ordførersetetene å gjøre, siden de andre partiene også ga sitt tilslutning til investeringen men heller det at de er ifra nord. Bare se på pyramidesakene, er i nord de største ofrene kommer ifra. Er vi rasistisk mot nordlendinger? Nei, jeg visste bare til faktum. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 1: Venstre 2: FrP! 3: Venstre og Ap Dette stemte jeg også. Gledelig å se at venstre er i vinden her på forumet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Da er vi ferdige med november.. Dotten får fixe desember snart. Stenger tråden inntil videre. Endret 1. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg