Gå til innhold

Partibarometer for november 2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er grunnen til at FrP får så få stemmer denne måneden?

De gjorde det vel ikke stort bedre forrige måling. Høyre har overtatt tetplassen og nok "stjålet" noen forumstemmer, vil jeg tippe :)

Lurer på om det vil slå negativt ut for AP angående investeringsskandalen. Måtte søke meg frem til å finne ut at det vistnok var AP som styrte (i hvert fall i en av kommunene). Merkelig hvordan man legger lite vekt på å angripe ansvarlige partiene i den saken der eller krever hoderulling. Men så har jeg fulgt lite med i nyhetsbildet siste uken, så sikkert noe jeg ikke har fått med meg. Hadde det vært Terje Søviknes/Os kommune som hadde gjort den blemmen tipper jeg overskriftene hadde vært annerledes. Men den kommunens aksjeinvesteringer gir visst god valuta for pengene. Inntil videre i hvert fall. Litt skummelt om pengene våres investeres i aksjer, spesielt om det skulle komme store krakk. Men jeg har ikke peiling på finansiering, så hva vet vel jeg.

Spennendes å se om FRP fortsetter fallet her på forumet. Forrige måling var den første på årevis som ikke ga FRP-seier. Men det er jo ikke mer enn 4-5 år siden RV var størst i måling her på forumet (om jeg husker riktig).

Lenke til kommentar
Tror ikke pengeskandalen har så mye med AP selv om de har ordførersetetene å gjøre, siden de andre partiene også ga sitt tilslutning til investeringen men heller det at de er ifra nord.

Bare se på pyramidesakene, er i nord de største ofrene kommer ifra.

Er vi rasistisk mot nordlendinger? :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror ikke pengeskandalen har så mye med AP selv om de har ordførersetetene å gjøre, siden de andre partiene også ga sitt tilslutning til investeringen men heller det at de er ifra nord.

Bare se på pyramidesakene, er i nord de største ofrene kommer ifra.

Er vi rasistisk mot nordlendinger? :thumbup:

Nei, jeg visste bare til faktum.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...