Gå til innhold

Crysis demo mod. Frozen Island


Anbefalte innlegg

Denne var skikkelig kul, får en helt annen og roligere følelse når alt er tåkete og frossent.. Lydene blir annerledes også innbiller jeg meg. Føltes mye mer som et stealth spill nesten.

 

edit: tok et par bilder, la de i screenshots tråden

hvor fant du den sniperrifla??

helt ved starten så er det noen lys som lyser ..der er det en rifle du kan sette scope på.. senere er det en sikklig riffle på båten (sammen med en minigun :D)

wow den var sniperfunksjon var fet!!fant også et svært plasmalignende våpen.

takkker takker takker! :new_woot::)

Endret av rbr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seiten for en visuell fremtoning! Bare så synd at når grafikken i spill endelig har blitt slik jeg drømte om som 12åring, så har jeg hverken penger til en monstermaskin eller tid og interesse til å dyrke gaming som en hobby.. :/ Misunner de som er 12 år nå og som har maskin til å spille dette her. :)

Lenke til kommentar

jeg synes at utgivelsen av cryengine 2 sandbox sammen med demoen før release var en feiltakelse av crytek...

jeg mener, alle kan jo gjøre alt med den, g vil jo da liksom få sett masse av tingene som er en del av fullversjonene senere, jeg tror det kommer til å ødelegge for opplevelsen for mange...

jeg tenker jo at det er bra for moddere at cryengine 2 ble sluppet såpass tidlig, men uansett...

jeg for mind del har jo litt lyst til å gå inn i sandboxen og kødde litt rundt, men jeg holder meg unna den og slikt for at jeg vil få den beste opplevelsen av spillet :)

men joda, d frozen mappet så jo bra ut da...

Lenke til kommentar

Enig i det du sier engjac, jeg kvia meg for å se våpna før full versjon, men klarte rett og slett ikke holde meg ,da jeg hørte det var sniper rifle i frozen island. Herre så deilig det er å snipe i dette spillet!! Er det mulig å få skrudd av tåka forresten? Jeg har en drøm om å ligge på en fjell knaus med klar sikt å bare plukke folk i horisonten

Endret av MaxXRebo
Lenke til kommentar
Enig i det du sier engjac, jeg kvia meg for å se våpna før full versjon, men klarte rett og slett ikke holde meg ,da jeg hørte det var sniper rifle i frozen island. Herre så deilig det er å snipe i dette spillet!! Er det mulig å få skrudd av tåka forresten? Jeg har en drøm om å ligge på en fjell knaus med klar sikt å bare plukke folk i horisonten

 

hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...