Comprade Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Her diskuterer vi Ninja Gaiden 2. Ikke noe annet. Back to topic people Lenke til kommentar
redflame Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er vel ikke mye og diskutere det , siden det ikek har kommet på markedet ennå. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Nei, men vi kan diskutere demoen som ble vist på TGS Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Syns det såg veldig bra ut eg, ble spesielt intresert når det var en bane som het Nifelheim Håper bare det bli litt lengde på spillet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 2'ern er jo helt likt 1'ern gameplay-messig. Men historien og grafikken er forandret.... Hvordan vet du det, om jeg tør spørre? Merker at du 'konstanterte' det, og ikke 'syntes det virket sånn'. Fordi jeg har sett gameplay-videoer :Oo Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 For de som ikke orker å bruke 2 sekunder på å lese litt rundt: http://www.gamespot.com/xbox360/action/nin...=result;title;1 Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) For de som ikke orker å bruke 2 sekunder på å lese litt rundt:http://www.gamespot.com/xbox360/action/nin...=result;title;1 Det er ikke snakk om å ikke orke å lete! Du er faktigst logget inn på diskusjon.no, nå.. noe som jeg vil tro sier sitt.. Jeg lagde denne tråden for å høre forskjellige meninger fra folk, så gameplay vids før jeg lagde tråden... www.diskusjon.no er et DISKUSJONS forum Så bruk det til å diskutere, hehe P.S sorry om jeg virka aggresiv Endret 14. november 2007 av Shamru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå