Shamru Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) God dag! Er et noen som har noe kjennskap til spillet Ninja Gaiden? Har prøvd ninja gaiden 1, men vet noen hvordan 2'ern er? shamru Endret 1. november 2007 av Shamru Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 2'ern er som 1'ern. Men med bedre grafikk osv. Det er jo samme spillet, kan du si. Hvorfor ikke kikke på noen videoer og bilder på nettet? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ninja Gaiden 2 er ikkje ute endo, så ganske vanskeleg for folk å vete korleis det er. Lenke til kommentar
Metal_Man Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 2'ern er som 1'ern. Men med bedre grafikk osv.Det er jo samme spillet, kan du si. Hvorfor ikke kikke på noen videoer og bilder på nettet? Sikker på at du ikke forveksler 2ern med PS3 spillet "Ninja Gaiden Sigma"? Sigma er en oppgradert utgave av 1eren, men 2eren blir visst 360-ekslusiv. Har sett en filmsnutt av 2eren, og det så ut som 1eren, men med bedre grafikk og andre fiender. Med tanke på hvor bra 1eren var, så er jo det i grunn helt greit Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Sto 40 min i kø for en 15 min presentasjon av det på TGS. Så ut som 1ern med bedre grafikk, og ellers minst like vanskelig Fyren som spilte demoen sleit i hvert fall noe enormt... Kan uansett ikke si annet enn at jeg gleder meg enormt ^^ Endret 2. november 2007 av Kadaju Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ser veldig frem til dette selv Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 2'ern er som 1'ern. Men med bedre grafikk osv.Det er jo samme spillet, kan du si. Hvorfor ikke kikke på noen videoer og bilder på nettet? Sikker på at du ikke forveksler 2ern med PS3 spillet "Ninja Gaiden Sigma"? Hvorfor tror du jeg snakket om Sigma? Var jo selvsagt Ninja Gaiden 2 jeg snakket om... :Oo Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Fordi Ninja Gaiden Sigma er en remake av 1'ern med bedre grafikk... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Fordi Ninja Gaiden Sigma er en remake av 1'ern med bedre grafikk... Og derfor skal jeg ha snakket jeg om Sigma? Øhm... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Fordi Ninja Gaiden Sigma er en remake av 1'ern med bedre grafikk... Og derfor skal jeg ha snakket jeg om Sigma? Øhm... Hørtes ut som du snakket om Sigma i mine ører, vet vi så mye om 2-ern til at vi kan konstatere at det "er som 1-ern" og "er det samme spillet" ? Ikke at jeg følger så mye med på denne tittelen, men. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er det virkelig ingen av dere som har hentet ned gameplay-videoen fra Xbox Live? Ser veldig bra ut synes jeg Her er noen saker på nett: http://news.teamxbox.com/xbox/14538/Ninja-...-Video-Screens/ Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Fordi Ninja Gaiden Sigma er en remake av 1'ern med bedre grafikk... Og derfor skal jeg ha snakket jeg om Sigma? Øhm... Du spurte hvorfor vi TRODDE du snakket om Ninja Gaiden Sigma. Og grunnen er at du sa spillet var helt likt 1'ern, med bedre grafikk. Som da Sigma er. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har lastet ned den videoen ja. Skal bare SÅ ha dette spillet lizzom! Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen som vet når dette eventuelt kan komme på markedet? Lenke til kommentar
Metal_Man Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 2'ern er som 1'ern. Men med bedre grafikk osv.Det er jo samme spillet, kan du si. Hvorfor ikke kikke på noen videoer og bilder på nettet? Sikker på at du ikke forveksler 2ern med PS3 spillet "Ninja Gaiden Sigma"? Hvorfor tror du jeg snakket om Sigma? Var jo selvsagt Ninja Gaiden 2 jeg snakket om... :Oo Fordi du skrev "det er jo samme spill, kan du si". I og med at Sigma ER samme spill, men med bedre grafikk, så kunne uttalelsen tolkes dithen at du trodde Sigma var 2eren. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 2'ern er jo helt likt 1'ern gameplay-messig. Men historien og grafikken er forandret.... Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 2'ern er jo helt likt 1'ern gameplay-messig. Men historien og grafikken er forandret.... Hva er det du prater om?! Ninja Gaiden 2 kommer neste år en gang. Du mener Ninja Gaiden BLACK som er en "ultimate" utgave av Ninja Gaiden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 2'ern er jo helt likt 1'ern gameplay-messig. Men historien og grafikken er forandret.... Hva er det du prater om?! Ninja Gaiden 2 kommer neste år en gang. Du mener Ninja Gaiden BLACK som er en "ultimate" utgave av Ninja Gaiden. Huh? Han snakker om 2ern ja. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) 2'ern er jo helt likt 1'ern gameplay-messig. Men historien og grafikken er forandret.... Hvordan vet du det, om jeg tør spørre? Merker at du 'konstanterte' det, og ikke 'syntes det virket sånn'. Endret 4. november 2007 av Lande Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Tja, gameplay messig har han da mest sannsynlig rett. Ville vært ganske latterlig om 2'ern i en serie var drastisk annerledes gameplayet til 1'eren. Det er jo mer av det samme, så og si, fansen vil ha. Halo 1 til 3 er jo ganske lik gameplay messig, bare større, bedre og mer raffinert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå