svinZ Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 he noken erfaring me uv maling http://www.ljudia.no/cgi-bin/ljudia-online...x.html&cart_id= Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hmmm.. for det 1, så funker ikke den linken.. for det 2. Nja.. har brukt det skvipet der før jaa.... men var på diskoteket! 3. FUNKER BRA! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg har lakka innsia av kabinettet mitt med UV-lakk, og det ble krute godt! Brukte QUICK spraylakk. Se btw resultatet i signaturen min. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det gule?? er det UV lakk? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Croyfer, hva er vitsen med å bruke uv-reaktiv lakk når du ikke har uv-lys? Jeg trodde ikke at det hadde noe effekt med vanlig neon-lys... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Croyfer, hva er vitsen med å bruke uv-reaktiv lakk når du ikke har uv-lys? Jeg trodde ikke at det hadde noe effekt med vanlig neon-lys... Vel.. *kremt* Jeg har to UV-katoder i maskina mi. En oppe, og en nede. De synes bare ikke på bildet. Hvis jeg skrur av disse, så blir det betraktelig "mørkere" i kassa ja! Ikke klag edit:Se nederst på dette bildet, så ser du en av de to UV-katodene mine. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det gule?? er det UV lakk? Den gul/grønnfarga du ser inni hele kassa er UV lakk ja. Ikke så grått og kjedelig som her 8) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det gule?? er det UV lakk? Den gul/grønnfarga du ser inni hele kassa er UV lakk ja. Ikke så grått og kjedelig som her 8) d Åja. Men ka farge lyserkassa di når du har uv lys på??? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det gule?? er det UV lakk? Den gul/grønnfarga du ser inni hele kassa er UV lakk ja. Ikke så grått og kjedelig som her 8) Åja. Men ka farge lyserkassa di når du har uv lys på??? Her ser du kassa med UV-lysene påskrudd. Her ser du kassa uten UV-lysene påskrudd Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Er den fluoriserende lakken på biltema uv lakk? Jeg lurte forrdi jeg skal kjøpe meg uv lys og bare ha det og uv ide kabler+ lakke noen deler i kabinettet. Har noen, noen bilder av et kabinett med kun uv lys? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Er den fluoriserende lakken på biltema uv lakk?Jeg lurte forrdi jeg skal kjøpe meg uv lys og bare ha det og uv ide kabler+ lakke noen deler i kabinettet. Har noen, noen bilder av et kabinett med kun uv lys? Floriserende lakk er det samme som UV-lakk ja.. oops! Tysk nå!! Lenke til kommentar
resac Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hvor har du kjøpt UV-lakken din da?? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Lakken ble kjøpt på Jernia... Men du kan finne dette overalt på malerbutiker - bare spør etter fluoriserende lakk :-) 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå