Soldierr Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Har kjøpt den nye d-link rutern, extreme n. Men med den så er nettet skikkelig ustabilt, nettet stopper å virke i 20 sek, så fungerer det igjen. Når jeg holder musa over trådløst-nettverkikonet så står det "tilgangspunkt" der hvor SSIDen(navnet) skal stå. Noen som kan hjelpe meg? Endret 1. november 2007 av Hylians Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har kjøpt den nye d-link rutern, extreme n. Men med den så er nettet skikkelig ustabilt, nettet stopper å virke i 20 sek, så fungerer det igjen. Når jeg holder musa over trådløst-nettverkikonet så står det "tilgangspunkt" der hvor SSIDen(navnet) skal stå. Noen som kan hjelpe meg? Er det nettet som er ustabilt, eller din trådløse forbindelse? Om du sliter med din trådløse forbindelse, kan du prøve å bytte kanal på routeren. Pass på den ikke står på noe "auto-kanal". Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Uhm, det skjer bare med den nye rutern så ja det er vel den trådløse forbindelsen. Hvordan skifter jeg kanal? Er i rutersiden nå edit: glem det, fant det Endret 1. november 2007 av Hylians Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå