Gå til innhold

Ekstremt ustabil ADSL fra NGT


Anbefalte innlegg

En på jobb har hjemmekontor og ADSL fra Nextgentel som er ekstremt ustabilt. Det kan virke fint i flere uker, før det går inn i perioder hvor det er ekstremt ustabilt: faller ut, er nede noen min og kommer tilbake. Viker fint et par dager, men så faller det ut halve helgen.

 

Har prøvd å bytte modem, og er tilkoblet med kabel. Har kontaktet NGT 10-15 ganger, men får som oftest svar som "har du prøvd å restarte modemet?" eller at de mener linjesplitteren må skiftes ut. Ingen finner ut at noe, men plutselig blir linjen stabil igjen.

 

Har noen noen ideer om hva jeg kan gjøre for å få ting til å fungere bedre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...