Traya Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Heisann! Er som de fleste veldig happy med sesong 1 og 2 i Prison Break, men siden jeg bor langt ute i "bondelandet" så har vi ikke tv3 vi har ikke parabol arg...så det vil si at de eneste kanalene jeg faktisk har er nrk, nrk2, tv2 og tv norge. Nrk og nrk 2 kommer og går som de vil..men tilbake til saken, siden jeg ikke tv 3 og derfor ingen mulighet for å se serien nå som den har begynt, har jeg vurdert å laste den ned, men hvilke sider? Noen forslag? Setter pris på all hjlep jeg kan få Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) I følgjande tråd blir det diskuert kvar du kan sjå Prison Break. Det gjeld rett nok sesong 2, men hovudpoenga i tråden blir det same: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=781587 Det er nok med den tråden, derfor stenger eg denne. Eg minner og om retningslinjene #8. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Endret 1. november 2007 av ttt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg