Fritz0r Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Toyota slapp løs på SEMA sin 10'ende generasjon med Corolla (ofte kalt Trueno og Levin i Japan). Denne gangen er det samme model som skal selges i hele verden, i 5 utgaver: standard, LE, XLE, S, og XRS. Det blir primært 2 motor valg: 1.8L fire sylindra med dual-VVT-i og 132 HP & 162 ft-lbs. m. torque. XRS modellen får en 2.4L m. 154 HP og 162 ft-lbs. m. torque. 2.4L utgavene kan velge mellom 5 stegs manuell eller auto kasse Bilen er tilgjengelig omkring februar 2008 **Oppdatering: Toyota avduket nå på SEMA en Corolla S3, Fullt styling kit, 20" felger, kompressor 2.4L med ekstra Intercooler i grillen, bedøm selv: Toyota Corolla 2009 Toyota Corolla S3 2009 Kilde, press release og flere bilder: http://www.thetorquereport.com/2007/10/200...a_unveiled.html **Kilde for S3 info: http://carscoop.blogspot.com/2007/11/sema-...s3-concept.html Endret 1. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Veldig fin frontparti,samme som camry.Men bak er ikke så fin. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Veldig fin frontparti,samme som camry.Men bak er ikke så fin. Enig, den så ganske kjip ut innvendig og.. Er det bare 3 gir på automaten eller? Lattis.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Artikkel oppdatert. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 3 gir?Har du aldri kjørt auto før? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 2.4L får 5 gir, manuell eller autokasse. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ikke noen nyhet dette akkurat, 10 generasjonen er lansert for lenge siden her i landet. Noen forsjeller på motorvalg og styling mellom den europeiske og amerikanske utgaven men ellers helt lik. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 3 gir?Har du aldri kjørt auto før? Jo, men sist gang jeg kjørte 3-trinnsautomat var vel en bil fra 80-tallet.. Står jo 3 ved siden av D.. kan jo vare at det bare er 3 trinn, det virker jo litt vel gammeldags.. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det at det står 3, L og S etter D, er posisjoner for å låse girkassa i 1.,2. eller 3. gir. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det at det står 3, L og S etter D, er posisjoner for å låse girkassa i 1.,2. eller 3. gir. Ok, så det er en 4-trinns? Men er ikke det litt labert i "2009", V.A.G har jo fek.s 7-trinns trinnløs girkasse..? Hva er denne toyotakassa i forhold til denne..? Er den rask og smidig eller er den treig og humpere? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) denne bilen har fremdeles 5 trinns manuel, eller auto kasse. Dette er ingen AMG, den er på INGEN måte bygd for og klare 360 kilometer, dessuten så er maks grensa i Norge fremdeles 110 KM/h, da holder 5 trinn mer en nok. Endret 2. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
rublings Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det at det står 3, L og S etter D, er posisjoner for å låse girkassa i 1.,2. eller 3. gir. Ok, så det er en 4-trinns? Men er ikke det litt labert i "2009", V.A.G har jo fek.s 7-trinns trinnløs girkasse..? Hva er denne toyotakassa i forhold til denne..? Er den rask og smidig eller er den treig og humpere? Kan godt være den er 6-trinns, bare at den kan låses i 1.,2. eller 3. gir. Veldig praktisk når du skal bremse på giren f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå