eUnaas Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg har et stort problem med mitt GF4 ti4200 kort. Helt pluttselig så "vrenger" bildet seg. får et slags grønt bilde med striper og firkanter. Hva kan det skyldes? jeg har testet de nysete driverne fra nivida. ...hjelp Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hvis det er et gainward kort sjekk også tempen, det skal være feil på enkelte modeller (sjekk om du har de) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Hvis det er et gainward kort sjekk også tempen, det skal være feil på enkelte modeller (sjekk om du har de) ja! det er et Gainward-kort... hmm da er det garangtert det som er problemet... Er det mulig å skjekke tempen? eller er ensete løsningen å lukke opp vinduet og la det bli 2grader i rommet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hvis du har sjekket at det er din modell problemet er på så kan du reklamere å få et nytt som er i orden gratis. Bare snakk med betjeningen der du kjøpte det. Ellers elsker jeg tvut på gainward!!! (har den ikke tv inn også???) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 model nr: tja hvor finner jeg det? dette står på kortet: GZ1620AGO0D3 GF4 TI4200 64MB GSLE Det har TV-ut, DVI ut og AGP Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Du er ikke alene om det der. Jeg har akkurat samme dritt kortet. Men jeg tar ikke sjansen på og sende det inn fordi hvis dem ikke finner feilen sender dem kortet tilbake + at jeg må betale 310kr i testgebyr. Og jeg tviler på at dem finner feilen for det skjer bare et par ganger i uken. Les denne posten : http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=5...efroce+4+ti4200 Irreterer meg veldig det kortet hvis noen har en god feilbeskrivelse på kortet så hadde det vært fint hvis dere ga meg den så kansje jeg kan forklart pcutstyr feilen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 format c: Hadde jeg vert Mod så hadde jeg spanket deg hardt Anngåde han som har problemer; ta kontakt med din forhandler, det er mange som har hatt problemer med sine Gainward kort og det er vist kjøleren som det er noe feil med. Få det byttet i annet merke eller skaff deg et nytt. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 format c: Hadde jeg vert Mod så hadde jeg spanket deg hardt Anngåde han som har problemer; ta kontakt med din forhandler, det er mange som har hatt problemer med sine Gainward kort og det er vist kjøleren som det er noe feil med. Få det byttet i annet merke eller skaff deg et nytt. roan. må jo allti formate for og sjekke om d er software pobs. ikke vær så iviri og ikke tru du er moderator. Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Bare innrøm det du har overklokka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå