Gå til innhold

Når kommer far cry 2 demoen?

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Har dere set dette bilde her før?

Tviler egentlig på at det er ekte, med tanke på at du kan velge mellom flere personer(hvem du vil spille med), så hvorfor avbilde èn person på coveret? :hmm: Er vel litt tidlig å komme med coverdesign siden spillet ikke kommer før i sommer, om ikke mot jul? :p

Kan jo være ekte da, bare kommer med min mening jeg;)

Lenke til kommentar
Tviler egentlig på at det er ekte, med tanke på at du kan velge mellom flere personer(hvem du vil spille med), så hvorfor avbilde èn person på coveret?

Hvorfor skal man kunne velge mellom flere personer i et FPS? Har det noe å si om fyren du aldri ser har brunt eller svart hår?

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til at coveret ikke er ekte. Og jeg har ikke lest noen steder at du kan velge mellom personene du kan spille med. Etter det jeg forstår er det en person som skal inn og ta livet av en våpenforhandler inne i den afrikanske savannen.

En demo tviler jeg på kommer før spillet er ute i butikkene. Mange utvikler ser seg vanskelig på å lansere en demo av spill hvor du har hele spillverdenen fra starten av. Spør du meg kan de lett fikse en tidsbegresning av en sort.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Demo = demostrasjon. Alle spill har en eller annen form for demonstrasjonsvideo før spillet kommer på markedet, men det kommer sjeldent en lastbar demo til oss av den grunn. Far Cry 2 er dessuten langt fra ferdig, så å utgi en demo kan gi oss et negativt inntrykk av spillet.

Jeg tviler dessuten på at det kommer en lastbar demo av Far Cry 2. Spillet kommer på lik linje med f.eks Oblivion og Stalker til å være et stort og åpent spill som lar deg gå og gjøre de tingene du vil, og slike spill er det vanskelig å lage demoer av.

Lenke til kommentar
Ser ingen grunn til at coveret ikke er ekte. Og jeg har ikke lest noen steder at du kan velge mellom personene du kan spille med. Etter det jeg forstår er det en person som skal inn og ta livet av en våpenforhandler inne i den afrikanske savannen.

En demo tviler jeg på kommer før spillet er ute i butikkene. Mange utvikler ser seg vanskelig på å lansere en demo av spill hvor du har hele spillverdenen fra starten av. Spør du meg kan de lett fikse en tidsbegresning av en sort.

De sier i en gameplayvideo at du kan velge mellom forskjellige karakterer, og karakterene du ikke velger vil du møte på som NPC'er i spillet, som kan hjelpe deg etc.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Alltid artig med demoer for å teste ut hvordan spillet går på din egen masking, og lære seg ting og sånn. Litt synd det ikke kommer til Far Cry 2 som jeg gleder meg stort til. Blir derimot enda mer å glede seg til i fullversjonen da.

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar
Emnetittelen taler for seg.

Når kommer den?

Jeg vet ikke om det kommer noen i det hele tatt, men i alle gameplay filmene så ser du at det er en demo de spiller, så det er rart om de ikke slipper den.

selve spillet kommer til oktober men jeg tror demoen kommer i sep.

Lenke til kommentar
noen som vet om det bare kommer på pc?? eller kommer det på xbox og ps3 og??

PC ,XBOX 360 ,ps3

saitek123, ser du noen poster lengre opp så finner du ut at det ikke vil bli noen demo.

far mi jobber i Ubisoft han vet det litt bedre :D

Endret av saitek123
Lenke til kommentar
noen som vet om det bare kommer på pc?? eller kommer det på xbox og ps3 og??

PC ,XBOX 360 ,ps3

saitek123, ser du noen poster lengre opp så finner du ut at det ikke vil bli noen demo.

far mi jobber i Ubisoft han vet det litt bedre :D

BS

Nå under E3 har de jo bekreftet igjen og igjen at de ikke vil gi ut demo.

Jeg blir overrasket hvis det kommer demo. Positivt overrasket, forsåvidt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...