Zethyr Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har fortsatt dårlig trøkk, hvor skal dette ende? :OPå tide å ta juleferie og komme sterkere tilbake Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er det lenge siden du har endret på treningsprogrammet ditt? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Har alltid endret litt på det, f.eks skifte ut noen øvelser i ny og ne. F.eks skiftet nylig ut hantelpress og pushdowns til benkpress og enhåndspushdown.. Men leste ett sted at boblebadet til elixia hadde en del virus. Og jeg har vært dårlig helt siden jeg var oppi det. Men kan også bare være at jeg ikke har kommet meg etter feberen Uansett, så i dag jobber jeg til halv 12. så blir ikke trening. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Har alltid endret litt på det, f.eks skifte ut noen øvelser i ny og ne. F.eks skiftet nylig ut hantelpress og pushdowns til benkpress og enhåndspushdown.. Men leste ett sted at boblebadet til elixia hadde en del virus. Og jeg har vært dårlig helt siden jeg var oppi det. Men kan også bare være at jeg ikke har kommet meg etter feberen Uansett, så i dag jobber jeg til halv 12. så blir ikke trening. Ja, de var på TV med en sak om at de ble nødt til å stenge det pga. smittefare. Var en del folk som hadde blitt syke oppi der. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 ja får ta meg en tur til legen å sjekke jeg, blodprøver å dritt.. men uansett Gårsdagens trening: Skuldre & Føtter Militærpress: 45kg 6x4 upright row: 120 på plata 8x4 Beispark: 200 på plata 8x4 legextensions: husker ikke nivå, 8x4 Jobber så mye, og så er det så lenge siden jeg har trent skuldre å bein så at jeg slo sammens de dagene i går, skal jobbe i dag også, så veit ikke om jeg får tid til å trene. vi får se Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Dagens økt: rygg Mark:(lett løfting i dag) chilla å reppa på 100kg husker ikke hvor mange Chins: 8x4 (LETT) Roing: 60kg 8x4 Nedtrekk: 160 på plata 8x4 Shrugs: 80kg 12x4 (LETT) Lett trening i dag, for å prøve å komme i form. Chinsen var utrolig lett i dag! Formen er ikke helt bra, får ikke til å trene så mye før jul. Jobber vær dag :/ Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvor bredt grep kjører du på nedtrekk? Forran eller bak? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Forran, ganske bredt. Da snakker vi helt ut ved kanten på stanga, og den stanga var ganske brei. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Forran, ganske bredt. Da snakker vi helt ut ved kanten på stanga, og den stanga var ganske brei. hvilken teknikk bruker du på nedtrekk?, beveger du overkroppen mye framover/bakover i det du repper, eller holder du den helt i ro og drar stanga ned til brystet? eller gjør du kanskje en mellomting?. bare lurer Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 bøyer ryggen strakt bakover ja, men ikke alt for mye. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Dagens økt: Bryst (nytt program) Benkpress: 60kg 15x2 77,5 6reps Skråbenk manualer 22,5 each 8x4 (Dritt sliten etter benken) Flyes: Declineflyes 15kg 10x2 vanligflyes 17kg 10x2 Mage på slutten. Har begynt å kjøre mage ofte nå, må få frem rutene til sommeren;) Uansett så har jeg begynt på ett 6ukers program, det er inspirert av ryp tror jeg, men litt mere hardcore Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har programmet et navn, eller er det selvkomponert? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Selvkomponert av en kompis med inspirasjon fra andre program, blant annet RYP. Poenget er at første uken kjører vi 15rep på basis øvelsene, neste uke 10, uke 3 kjører vi 6. Uke 4 kjører vi fortsatt 6, uke 5 drar vi på med 5 og siste uken, uke nr. 6 kjører vi på med 3 reps. Jeg ville bare prøve noe nytt, så jeg hang meg på. Han ment det var en god måte å øke i basis øvelsene. Sant eller ikke? Jeg prøver det lell, nøtter ikke å vær kritisk Men har dere noen andre program å anbefale etter de 6ukene som kommer? Volumprogram seff God jul & Godt nytt år forresten! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Vel... Prinsippet du kjører på er vel egentlig ganske enkelt, og bra; Lett innkjørings fase etterfulgt av harde økter... Problemet med akkurat deres program er basert på å øke i intensitet. IMO oppstår problemet at siden du skal legge deg på stadig lavere (og mer "ukjent") nivå kan det være vanskelig å få en fornuftig effekt ut av treningen om du ikke vet hvor tungt du faktisk kan, eller bør kjøre. Tankegangen min er at det er flere faktorer å fokusere på da du endrer flere variabler; Nemlig både motstand, intensitet og reps (iallefall de jeg kommer på her og nå). Så selv liker jeg heller ideen om å ha en lett innkjøringsfase kombinert med et hardkjør på en stabil rep, så jeg kan fokusere på å øke akkurat på de repsene, ergo kun øke reps. Fks liker jeg å kjøre meg inn i 2-3 uker på høyreps (over 10-12) for så å legge meg på 5 og kjøre meg i en grov måned, forutsatt fremgang, ta pause og på'ån igjen... (: Endret 27. desember 2007 av Remerser Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 ah, skjønner deg tror jeg:) Gårsdagens økt: Armer: Bicepscurl (Rettstang): 40kg 15x3 Hammercurls: 17,5 8x4 Sånn bicepsmaskin Dips: BW 15x2 Franskpress: 30kg 8x4 Enhåndspushdown: 15x3 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Dagens økt; Føtter Knebøy: 60kg 15x3 legextensions: 100 på plata 15x4 tåhev: 15x3 mage på slutten Herregud, selvom letter vekter på knebøyen så tok 15reps!!!! på noe jævlig. Nyttårsaften kommer til å bli et helvete uten like for beina mine! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Dagens økt; Skuldre Militærpress: 40kg 15x4 Arnoldpress: 20kgs hantler 15-8-8-8 Upriserow: 120 på plata 10x3 Mage på slutten.. Endelig er jeg ferdig med 15reps systemet. Nå neste uke blir det 10reps, cant wait! Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ikke kommet igang igjen etter nyttår!? ;-) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Nettopp kommet tilbake fra åre, så lite med treninger. Men så at jeg hadde glemt å legge ut 2 treninger så legger de ut nå! husker ikke eksakt dato på den treningene: Første økt: Rygg Markløft: 10x4 110kg Stående roing: 65kg 8x3 Chins: 8x4 bw+5kg shrugs: 110kg 8x4 Andre økt: Bryst Benkpress 70kg 10x4 Incline m/hantler 22,5 10x4 Flyes: 17 10x4 mage på slutten.. Fyfaen, skulle aldri i verden ha dratt til åre! For mye intak av alkohol og alt for lite mat! Drar til berlin om litt under en uke. Håper jeg har lært fra åre, spis som faen selvom man drikke litt! Så håper jeg virkelig at det er gym på hotellet i berlin!!! Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja det er noe dritt. Når jeg drakk forrige gang så glemte jeg å spise på 28 timer. Spiste frokost samme dag som jeg skulle drikke, så stresset jeg med å komme i gang og ble ikke mat før middag dagen etter. Har vanvittig forbrenning fra før og slike ting gjør at jeg må bruke minst 1 uke for å komme der jeg var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå