Lambada Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ser ja at du har mye dårligere resultater enn før. 40kg i stående stangcurl med ez stang? Det er ganske lite ja, du har vel vært oppe i 55-60kg her? Bare å komme seg over den dårlige fasen så kommer nok resultatene igjen ihvertfall nærmere høsten. For veldig mange (inklusivt meg selv) så er resultatene nesten sesongbasert. Går du på kreatin forresten? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 hehe, ja var oppe i 55kg kg engang ja. Formen har blitt dårligere ettersom varmen har kommet. Men Alt startet egentlig da jeg bodde på en hybel i 1 mnd. Fikk i meg lite mat, 3 måltider maks og en del jobbing. Så etter det har jeg ikke helt kommet meg. Men har begynt å spise på spreng igjen, nekter å gi opp. Sant som du sier, formen min er sessong basert, har det best på vintern. Nei går ikke på kreatin lengre Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 dagens økt: bryst benkpress: 80kg 6 85kg 6 90kg 6 skråbenk: 27,5kg 8x3 30kg 8 Begge var lette X-overs 70 på plata 8x4 sittende benkpress 105 på plata 8x2 ferdig Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Jeg tror vi er mange som har gjort oss den erfaringa at treninga går litt labert om sommeren. Ei interessant undersøkelse jeg leste om for en tid tilbake kan gi ltit av forkalringa: Testosteronnivåene hos oss kara er lavest tidlig på sommern og høyest like før jul her i Norge, trolig realtert til lysforhold ift mørketid\sommertid. Har samme føelsen som deg, gått litt trått nå siste ukene. Et tips ift stangnasjon er å prøve andre treningsprogrammer\repsintervaller for å variere. Endret 18. juli 2008 av Delavar Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Jaja, Jeg har vært slask nå, jeg har trent men jeg har ikke logget noe bra i det siste. Men jeg har tatt 2 bilder da:P Legger de ut, så får jeg se hvordan loggingen blir:) Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 har trent kun biceps i 3 mnd nå og har vokst 3-4 cm rundt arma og ser jævlig bra ut Kan du måle hvor mye du har vokst? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Må da ikke bare trene biceps?;P Kan sikkert mål snart Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ikke noe å si på deffen ihvertfall, fin og lav fettprosent! Lenke til kommentar
Robols Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg er veldig interessert i hvordan det går med deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå