ATi-Radeon Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Dagens trening: Skuldre! Militærepress, stående med rettstang 50kg 6x5 fronthæv manualer: 20kg hantel 8x4 shoulderpress: 100 på maskina 8x4 Upright row: 120 på maskina, 10x4 Shrugs: 12x4 100kg rettstang. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Laster opp et latspreadbilde så dere kan se hvordan formen sånn ca er. Bildet er tatt i september en gang tror jeg. Endret 4. november 2007 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Najs fettprosent og ryggbredde! Ser også ut som om du har bra bakside skulder, men ræva så litt veik ut i forhold til ryggen. Endret 4. november 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Hehe, rævva har komme seg litt i det siste sjø, har iafall nok av strekkmerker der. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Damn, det var ikke mye fett må jeg si. På tide med en bulk! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Prøver så godt jeg kan, men er ikke alltid like lett når forbrenninga er høy. Men kommer seg! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Upright row:Denne øvelsen er vel ikke helt god å kjøre? Jeg leste hvertfall en artikkel som frarådet å bruke den en gang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Damn, det var ikke mye fett må jeg si. På tide med en bulk! Så lenge man klarer å gå opp greit i styrke og vekt uten å legge på seg fett er det helt unødvendig å spise enda mer bare for å legge på seg fettet. Fettet kommer uansett av seg selv når han blir noen år eldre. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Damn, det var ikke mye fett må jeg si. På tide med en bulk! Så lenge man klarer å gå opp greit i styrke og vekt uten å legge på seg fett er det helt unødvendig å spise enda mer bare for å legge på seg fettet. Fettet kommer uansett av seg selv når han blir noen år eldre. Du har forsåvidt rett. Problemet er at mange kunne ha gått opp i muskelmasse hurtigere fordi de kunne ha spist en del til; mange spiser rett og slett for lite. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du har forsåvidt rett. Problemet er at mange kunne ha gått opp i muskelmasse hurtigere fordi de kunne ha spist en del til; mange spiser rett og slett for lite. Det er jeg enig i, men spiser du nok og legger på deg gjevnt og trutt uten at du får noe særlig mer underhudsfett er det ingen grunn til å øke matinntaket ytterligere. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Upright row:Denne øvelsen er vel ikke helt god å kjøre? Jeg leste hvertfall en artikkel som frarådet å bruke den en gang. Mener også å ha lest noe sånt en gang tilbake. Kjørte allikevel på med den øvelsen, men kuttet den ut etter noen uker grunnet ubehag. Likte den altså ikke. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Dagens trening: Arms Biceps: Bicepscurl m/ benkpressstaga 45kg 8x4 Cabelcurl m/tau 120 på plata 8x4 liggende cabelcurl: 100 på plata 10x3 Triceps: Pushdown: 190(max) 10x4 Kickbacks: 12,5kg 8x4 single arm extension: 12,5kg 10x2 og ett par sett dips på slutten Prøvd liggende cabelcurls isteden for sittende curls i dag, mått prøve noe annet bare. Tok nytt ryggbilde i dag forresten, laster det opp nå. Ser ikke kuttene så godt, er ganske dårlig mobilkamera Endret 5. november 2007 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva med fronten da? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Kan se om jeg får til å ta det snart:) Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Mulig det er blitt sagt, men hva er fett% din? Ser veldig minimal ut. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Er ikke helt sikker på hva den er, har ikke nok kunnskap til å gjette en gang på det:P Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Dagens trening; BRYST Benkpress med hantler: 35kg(vær hånd) 8x4 Skråbenk med stang: 65kg: 6x4 Decline med stang: 75kg 8-8-6-6 Flyes: 15kg hver; 10x3 Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ville endret litt på armprogrammet... Biceps: Ta hammer curl istede for å bruke tau. Varier også grepet når du trener biceps fra smalt til bredt. Kjør barbell curl med båre over og underarms grep. Triceps: Kjør også her både over og underarms grep ved bruk av stang (underarmsgrep mens du holder bredt). Foretrekker selv franskpress, men det er selvfølgelig smak og behag. Når det gjelder militærpress er den bedre å ta sittende i feks smith maskin. Dessuten burde sidehev absolutt være med i skulder programmet ditt Bare noen tips Du ser bra trent ut, så ryggprogrammet har du god nytte av... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Ta hammer curl istede for å bruke tau. Når det gjelder militærpress er den bedre å ta sittende i feks smith maskin. Hvile grunner har du til å komme med slike utsagn? personlig mener jeg at man skal holde seg unna smith så mye man får til. isolerer for mye Endret 7. november 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Har gjort hammercurls en stund, men begynte å ta tau isten for litt variasjon, lå på 22,5kg på hammercurlsen da jeg slutta. Men var en god øvelse til underarmene også! Så begynner vell snart! Tar stående militærpress for at ryggen skal få kjenne litt også, men veit ikke om det er direkte farlig til ryggen å stå? Men står egentlig litt fordi de kjører denne øvelsen stående på konkuranser også Uansett; god kveldsmat tips! 100-150gram pasta og en boks tunfisk med litt grillkrydder! det er GANSKE godt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå