ATi-Radeon Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 hehe, men jeg tror de var farlig nære å bli underkjente chins, sleit som faen, men sleit meg til 7 rep Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Dagens økt; Bryst benk m/ hantler: 37,5kg each 8x4 skråbenk: 70kg 8x3 Cabel x-overs: lvl3 8x3 Flyes: 10x3 hantlene på benkpressen var mye tyngere enn hva jeg forventa, men er lenge siden, kan ha noe med saken. men pytt pytt. Fikk sinnsykt pump så var fornøyd:) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva slags program kjører du? Varierer du bare treningen? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 hadd ett program jeg brukte å følge, nå tar jeg egentlig øvelser som passer meg der og da, kanskje ikke så smart men. Variasjon blir det av og til Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 dagens økt: Skuldre Sitende militærpress: 70kg 8x3 72,5kg 8 upriserow: 42,5kg 8x4 shrugs: 100kg 8x4 Kort men god trening, var på et annet treningsstudio så ble med shitsnakk med andre venner. Snakket med andre folk også, var artig. Men tok kanskje litt for lang tid den snakkinga:P Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hehe ja 4 sett på en dag er mindre enn jeg noengang har kjørt. Har vel kanskje kjørt 5-6 sett men da har jeg vært syk og først funnet ut på treninga at det ikke var særlig lurt å trene Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Begynner å bli kraftig den MPen din! Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har du gått over til fast sittende MP? For du hadde vel stående før? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Har du gått over til fast sittende MP? For du hadde vel stående før? Eller tar jeg feil? har sluttet å ta det stående ja, veit ikke hvorfor Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tar du frivekter da eller i smith? Regner vel egentlig med det er frivekter for du hadde nok tatt endel mer hvis du hadde tatt smith. Har tenkt å gå over til frivekter selv, men smithmaskinen er ikke så gal der. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 er faktisk ca like sterk som med smith og hantler, trist men sant Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 dagens trening: Armer Bicepscurl sittende: 20kg 8x3 22,5kg 8 -Supersett- Rettstangcurls: 45kg 8x4 reversecurl: 25kg 8x4 --- bicepscurl m/tau: 130 på plata 8x4 Dips: bw 8x4 bw 25 rask økt, glemte enhåndspushdown, men jaja Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Dagens økt: Bryst Benkpress: 100kg 4x2 102,5kg 4x2 107,5kg 1 110kg (fail, ble for tungt) Skråbenk: 35kg 8x2 Flyes: 22,5kg 10x3 sittende benkpress: 105 på plata 8x3 Måtte gi meg fra skråbenken, kjente på skuldra mi at det er noe som er på vei til å bli fucked, har hatt vondt i den en stund nå. Noen sier det kan være bettenelse, men jeg har ikke anelse. Det er ikke muskulært, det ligger liksom i leddene i skuldra og albuene. Noen som har hatt lignende problem? Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Tror jeg vet hva du snakker om i skulderen, da hjalp det meg å ta litt Rotar Cuff øvelser (sidelengs kabeldrag etc.). Bare husk når du tar denne øvelsen: LAVE vekter, og høye reps (10-20). På noen av øvelsen holder det med 2-4 kg. Nå er jeg ikke kvitt plagene mine, men det har hjulpet veldig. Fra å gå fra så stor smerte under repitisjon, til å nå kunne klare vektene uten å merke det (på èn type rotar cuff øvelse). Så tror nok det har hjulpet meg ja! Dette kan også hjelpe på skuldrene (husk på at han på videoen har gjort dette mye før, så ikke ta så fort, og du bør nok ha bredere grep = lettere i begynnelsen): Endret 6. april 2008 av TehKris Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nå er det vanskelig å begynne og synse om skulderproblemer, da det kan være så mangt, men de gangene jeg har hatt problemer med skuldra p.g.a. trening (et par ganger p.g.a. trening, en gang p.g.a. ulykke), har jeg rett og slett tatt pause fra all trening i 1-2 uker. Da har ting stort sett gitt seg. Men det er ikke sikkert du har samme symptomene som meg, så da blir det i grunn umulig å si om det hjelper for din del. Klart, er det lenge siden du har hatt ei ukes pause, skader det sikkert ikke Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg må bare si kudos til deg for en utrolig utvikling i utseendet på ryggtavla! Både tykkelse og vidde er veldig mye bedre nå enn det var på bildet du la ut fra tidligere. Blir inspirert når jeg ser at det faktisk er mulig for oss vanlige dødelige å ha en sånn utvikling. Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) BTW så skriver du "feil" ATI, det skal være sets*reps (antar at du har skrevet reps*sets). Men det er bare pirkeri! Gjør det samme selv, men skal forandre det fom. nå! Endret 6. april 2008 av TehKris Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 BTW så skriver du "feil" ATI, det skal være sets*reps (antar at du har skrevet reps*sets). Men det er bare pirkeri! Gjør det samme selv, men skal forandre det fom. nå! Stemer, f.eks. 5x5 leses da: 5 sets á 5 reps Motsatt blir jo bare underlig Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Tror jeg vet hva du snakker om i skulderen, da hjalp det meg å ta litt Rotar Cuff øvelser (sidelengs kabeldrag etc.). Bare husk når du tar denne øvelsen: LAVE vekter, og høye reps (10-20). På noen av øvelsen holder det med 2-4 kg. Nå er jeg ikke kvitt plagene mine, men det har hjulpet veldig. Fra å gå fra så stor smerte under repitisjon, til å nå kunne klare vektene uten å merke det (på èn type rotar cuff øvelse). Så tror nok det har hjulpet meg ja! Dette kan også hjelpe på skuldrene (husk på at han på videoen har gjort dette mye før, så ikke ta så fort, og du bør nok ha bredere grep = lettere i begynnelsen): Jeg skal se på saken, var litt for vondt å ta skråbenk i dag, måtte rett og slett gi meg. Nå er det vanskelig å begynne og synse om skulderproblemer, da det kan være så mangt, men de gangene jeg har hatt problemer med skuldra p.g.a. trening (et par ganger p.g.a. trening, en gang p.g.a. ulykke), har jeg rett og slett tatt pause fra all trening i 1-2 uker. Da har ting stort sett gitt seg. Men det er ikke sikkert du har samme symptomene som meg, så da blir det i grunn umulig å si om det hjelper for din del. Klart, er det lenge siden du har hatt ei ukes pause, skader det sikkert ikke vi får se om jeg tar meg litt fri, men blir gal av å ikke trene:O Jeg må bare si kudos til deg for en utrolig utvikling i utseendet på ryggtavla! Både tykkelse og vidde er veldig mye bedre nå enn det var på bildet du la ut fra tidligere. Blir inspirert når jeg ser at det faktisk er mulig for oss vanlige dødelige å ha en sånn utvikling. Hehe, takktakk. Varmer alltid, gir meg motivasjon også. Har også hørt før at om det var en person innen min vennekrets som ikke kom til å bli stor, så var det meg. Meg jeg prøver å motbevise de så godt jeg kan. Kan si at jeg var sinnsykt tynn før. BTW så skriver du "feil" ATI, det skal være sets*reps (antar at du har skrevet reps*sets). Men det er bare pirkeri! Gjør det samme selv, men skal forandre det fom. nå! jaja, det noteres. Fikser det til neste gang;) takk for tipset:) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Dagens økt: Rygg Markløft: 110kg 6x2 (lett) 150kg 4x2 170kg 2 Chins: 8x4 Stående roing: 70kg 8x4 sittende roing: lvl 12 8x4 Grei økt, tung mark, men har aldri tatt mere enn 1 rep på 170kg, så tok på en måte "rekord" i dag da, 1 rep extra;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå