Gå til innhold

ATI's treningslogg! 2 bilder s. 24 :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, artig å høre:) Skal henge på kilo neste chins trening har jeg lovt meg nå. Går å drømmer om scenen om 1-2 år, får se om dette lar seg gjør og om jeg har bra nok kropp til atheltic fitness:)

Kan jo også øke reps vettu :):):) BTW, kjører du chins med håndflaten vekk fra kroppen med bredt grep (altså den tyngste versjonen)? Fine økter, hvor lang tid bruker du ca?

Lenke til kommentar

dagens økt: armerm

sittende bicepsculr (hantler):

20kg each 8x4

bicepscurl m/tau:

130 på plat 8x4

ez-curl (lett):

40kg 8x4

enhåndspushdown:

80 på plata 8x4

Dips:

bw 8x4

mage på slutten.

Men er det dumt å kjøre mage vær trening? får den tid til å hvile? noen tips?

Lenke til kommentar
Rå utvikling, respekt :)

Hehe,takk. Alltid like artig å høre!

Hvis du kun kjører kroppsvekt, kan du kjøre ganske ofte.

Hvis du får lagt på motstand på et eller annet vis, så blir det vel som alle andre styrkeøvelser, du trenger lengre tid til resisusjon.

Kjøre kropsvekt ja, tar 30x3 på situps. Tenkt å gjør det ganske ofte fram mot sommeren, ettersom magen min er ikke av de mest muskuløse:P eller er det andre måter å gjør det på?

Lenke til kommentar

huff liker ikke den maskinen der, skal visstnok ikke ta i det hele tatt, iforhold til vanlig crunches, har jeg hørt ihvertfall... merkelig nok blir jeg ganske støl hvis jeg kjører lette vekter sånn 30-40 reps.. har jeg tunge og få merker jeg ingen ting :p

Lenke til kommentar

har ikke brukt en helt lik en men der jeg trener har vi noe lignende som denne her:

172_abdom_crunch_ma650_diago_big.jpg

bare at den ikke ser så hitech ut :p

men som sagt synts jeg ikke den drar så altfor mye, grei og noen ganger til å vareiere med, men er ikke noe jeg blir storforbruker av..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...