Lambada Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Stor framgang siden sist, mye tydeligere muskler nå. Ingenting uproposjonert eller usymmetrisk, bare å fortsette og stå på. Lats og skuldre synes jeg har fått veldig stor framgang. Får vel ta ett ryggbilde selv snart, har fått noen helt ville trapz nå, begynner egentlig å bli litt stygt så må roe det ned. Stå på! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 takk:) artig å høre! Jeg må vell begynne å trene traps bedre! Dagens økt: Rygg Markløft: 100kg 10 120kg 10 140kg 6 160kg 2 (mista grepet) Chins: bw 8x3 Sittende roing: lvl 12 8x4 Vondt i hodet, så en relativt kort økt. Mista stanga på 160kg, så gikk til helvette Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vondt i hodet, så en relativt kort økt.Mista stanga på 160kg, så gikk til helvette Bra det ikke var i MP eller benk du mistet stanga da Fin mark ellers da! Kjører du låsegrep med tommelen? Et tips for å få trapz-trening på slutten av markløft er å dra skuldrene godt bak. Ser mange som bare legger seg bakover på toppen, uten å dra skuldrene tilbake. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 ah! Takk skal du ha. Skal begynne å gjøre det nå Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Trapz er jo ikke den peneste muskelen akkurat da. Dessuten er det lett å få den til å vokse, er bare å kjøre nakkehev litt så er den stor med engang. Mye mer imponerende med store lats og skuldre. Bra markløft som vanlig, er marginalt jeg er sterkere enn deg der. Har du veid armene? Kan hende de har vokst mer enn du tror selv. Ellers så er det å trene mot pump hver gang hvis du skal bygge volum. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 hvordan veier jeg armen da? Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Legger dem på en vekt Neida, du må nesten ty til sånn Inbody maskin for å få ett godt resultat. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 hvordan funker inbody? Dagens økt: Knebøy: 100kg 4x4 Legextenstion: 75kg 8x4 Militærpress smith: 65kg 8x4 Upriserow: 35kg 8x4 Mage på slutten litt slitsom økt:| Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Herlig med slitsomme økter! Legextension svir så sinssykt i låra at man nesten får orgasme der man sitter og sparker Sterk militærpress, ser at skuldrene dine komme til sin nytte der gitt Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Herlig med slitsomme økter! Legextension svir så sinssykt i låra at man nesten får orgasme der man sitter og sparker Sterk militærpress, ser at skuldrene dine komme til sin nytte der gitt Øøøhhh, jeg har aldri vært i nærheten av orgasme av legextension, men mulig det er jeg som er rar Ati-Radeon: Det er stående militærpress i smithmaskin du har? Den Inbodymaskinen fungerer slik at du holder fast i to håndtak og står barbeint på maskinen. Så sendes det strøm igjennom kroppen som regner ut alt mulig. Etterpå ender du opp med ett slikt skjema. http://www.bodyanalyse.no/grafikk/hires/720/720_result.jpg EDIT: Du kan sjekke her om det er noen maskin i nærheten av der du bor. Oversikten er litt gammel så det er nok endel flere steder som har skaffet seg maskinen nå. Alikevel koster den 300.000kr så er ikke akkurat billig. http://www.bodyanalyse.no/kontakt.htm Endret 6. mars 2008 av Lambada Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Øøøhhh, jeg har aldri vært i nærheten av orgasme av legextension, men mulig det er jeg som er rar Den svir hvertfall herlig i leggene! En fantastisk øvelse å avslutte beinøkt med, når man skal ta ut det siste av fremside lår. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 dagens økt; Bryst. Benkpress: 90kg 4x2 100kg 4x2 Skråbenk m/hantler: 35kg each 6x2 32,5kg each 8x2 Flyes: 20kg 10x3 Shrugs: 90kg 10x3 godt og hard benkpress, men forventa ikke at jeg skull press så godt. Dette gir så absolutt mersmak! Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Finfin benk og skråbenk. Skal selv ta bryst i morgen Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 dagens økt: Armer Sittende bicepscurl m/hantler: 17,5kg 8x4 Rettstangcurls M/albubelte og reversecurls som supersett: Rettstang: 30kg 8 reverscurl 20kg 8 pause Rettstang: 30kg 8 reverscurl 20kg 8 pause Rettstang: 30kg 8 reverscurl 20kg 8 pause Rettstang: 30kg 8 reverscurl 20kg 8 benkdips: 35kg på magen 8x4 Enhåndspushdown: lvl 4 8x5 bittelitt mage på slutten Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Reverscurl, altså med overhåndsgrep? Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er vel det det kalles ja. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Reverscurl, altså med overhåndsgrep? Jupp! Regner med at det heter det iafall:P Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Reverscurl, altså med overhåndsgrep? Jupp! Regner med at det heter det iafall:P Veldig bra, det er hvertfall en kongeøvelse. På neste bildeserie har du popeye armer vettu! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 dagens økt: rygg markløft: 120kg 8x2 150kg 5x3 Chins: 8x4 Sittende roing: lvl 12 8x4 Sparring mot en venn på slutten, slitsomt Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Sterk markløft da! Du skulle ikke filmet litt en dag da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå