ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg aner faktisk ikke, står bare 1-2-3-4-5 osv... har ikke helt peiling på hvor mye f.eks 1 tilsvarer i kilo. Men kan spørre neste gang jeg er der. Dagens økt; føtter og skuldre Knebøy: 60kg 8 80kg 6x2 90kg 6 100kg 4 110kg 1 Legextension: 70kg 8x4 Skulderpress maskin: 80kg 8x4 Upriserow: 30kg 8x4 Slitsom men relativt grei økt, må få i meg noe mat nå Men følt at jeg hadd mye mere å gi på 1reppen på 110 i knebøy, kunne sikkert ha tatt en til Styrkeløftstatus (1rm): Bp: 100kg Kb: 110kg Ml: 170kg =380kg Endret 27. februar 2008 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Blir 400 nå snart ja Fin ML, kommer seg fort benken og bøyen og skal du se, spesielt bøyen pleier å gå fort, faktisk mange som tar mer i bøy enn i mark etterhvert. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Blir 400 nå snart ja Fin ML, kommer seg fort benken og bøyen og skal du se, spesielt bøyen pleier å gå fort, faktisk mange som tar mer i bøy enn i mark etterhvert. Det er oftest med utstyr. Med mindre man har korte armer vil de fleste være sterkere i mark enn bøy uten utstyr. Med visse unntak selvsagt. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Stemmer sikkert det for de fleste, jeg er imidlertid bedre i bøy enn i mark og har noen venner som har det likedann, men vi kjører aldri med noe som helst utstyr. Men de fleste vil nok alltid være sterkest i mark sammenlignet med bøy. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Dagens økt: Armer Bicepscurl: 30kg 8x2 50kg 8x2 Bicepscurl m/tau lvl 9 8x4 Sittendedips: m/ 15kg 8x4 Enhåndspushdown: lvl 4 8x5 Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Sittende dips med 15kg?! Hvordan maskin er det? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 er ikke maskin, vet ikke om det kalles sittende dips engang:P Sånn typisk skoledips:P Der du har armene på en benk og føttene på en annen benk. De benkene jeg bruker er ganske dype. Så legger jeg 15kg på magen. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er vel denne: http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/WtBenchDip.html han tenker på.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 japp:) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Dagens økt: Bryst Benkpress: 85kg 6 90kg 6x2 100kg 2 Skråbenk m/ hantler: 32,5kg each 8x4 Flyes: 20kg each 8x3 Sittende benkpress 8x2 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ikke dumt. Stå på. 100 kg i benkpressen er ganske smooth. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Kommer ikke til å gi meg med det første nei;) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Dobbelbiceps bakfra, tatt for 2-3 dager siden. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Lav fettprosent, bra rygg med fin bredde. Bra biceps. 2 ting du kanskje kan jobbe litt mer med er trapz og underarmer selv om ingen av disse heller er dårlig på noen måte Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Takk for kommentar:) Ja er enig i at jeg må jobbe mye mere med hvertfall underarmer. Trener det ikke så ofte. Men kan prøv å legg det inn fast på armdagen Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jepp, mange mener de får trent underarmene nok når de er hjelpemuskler i mange andre øvelser, noe som sikkert stemmer ganske bra, men ejg er av den oppfatning at man når litt lengre med en runde underarmstrening i uka. Fint for å øke grepsstyrken i mark og forresten. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Sinssykt, ser ut som du har en sammenhengende muskel fra rett under skulderbladene og ned til korsryggen, herlig Veldig bra skuldre (tror jeg har sagt det før også?)!! Har du vurdert noe volumprogram for overarmene dine? Større biceps og triceps hadde gjort seg bra i den posen sammen med skudrene og latsen, men det er kanskje bare vinkelen som lyver litt her! :thumbup:l Endret 2. mars 2008 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Vært kjekt med ett godt volumprogram, sliter med å få volum på armene mine dessverre. Har du noen tips? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tja. For biceps ville jeg hvertfall anbefalt denne, hvis du ikke alt tar den da. Trener brachialis og brachioradialis. Brachialis ligger under biceps brachi, og vil presse denne opp når den blir større! Brachioradialis har muskelfeste ved skulderen din og håndleddet ditt, og vil bidra til å gi deg større underarmer! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Vært kjekt med ett godt volumprogram, sliter med å få volum på armene mine dessverre. Har du noen tips?Jeg føler at hvertfall triceps har godt av mange reps. Hvordan kjennes det ut når du kjører dropsett i benk, er det triceps eller bryst som blir mest slitne? Hvis du svarer bryst her, bør du legge på noen sett på triceps spesifikt, gjerne med mange reps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå