Gå til innhold

ATI's treningslogg! 2 bilder s. 24 :)

Anbefalte innlegg

Jeg aner faktisk ikke, står bare 1-2-3-4-5 osv... har ikke helt peiling på hvor mye f.eks 1 tilsvarer i kilo. Men kan spørre neste gang jeg er der.

Dagens økt; føtter og skuldre

Knebøy:

60kg 8

80kg 6x2

90kg 6

100kg 4

110kg 1

Legextension:

70kg 8x4

Skulderpress maskin:

80kg 8x4

Upriserow:

30kg 8x4

Slitsom men relativt grei økt, må få i meg noe mat nå:)

Men følt at jeg hadd mye mere å gi på 1reppen på 110 i knebøy, kunne sikkert ha tatt en til

Styrkeløftstatus (1rm):

Bp: 100kg

Kb: 110kg

Ml: 170kg

=380kg

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir 400 nå snart ja :) Fin ML, kommer seg fort benken og bøyen og skal du se, spesielt bøyen pleier å gå fort, faktisk mange som tar mer i bøy enn i mark etterhvert.

Det er oftest med utstyr. Med mindre man har korte armer vil de fleste være sterkere i mark enn bøy uten utstyr. Med visse unntak selvsagt.

Lenke til kommentar

Sinssykt, ser ut som du har en sammenhengende muskel fra rett under skulderbladene og ned til korsryggen, herlig ;)

Veldig bra skuldre (tror jeg har sagt det før også?)!! Har du vurdert noe volumprogram for overarmene dine? Større biceps og triceps hadde gjort seg bra i den posen sammen med skudrene og latsen, men det er kanskje bare vinkelen som lyver litt her! :thumbup:l

Endret av Elgvenn2
Lenke til kommentar
Vært kjekt med ett godt volumprogram, sliter med å få volum på armene mine dessverre. Har du noen tips?:)
Jeg føler at hvertfall triceps har godt av mange reps. Hvordan kjennes det ut når du kjører dropsett i benk, er det triceps eller bryst som blir mest slitne? Hvis du svarer bryst her, bør du legge på noen sett på triceps spesifikt, gjerne med mange reps.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...