Elgvenn2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg kjører stående militærpress forran. Når du sier du kjører 60kg, kjører du sittende eller bak eller på noen annen måte som gjør at det blir lettere? Kjører ikke rene skulderpress, men kjører arnoldpress (som jo er tyngre), startet med det omtrent samtidig som militærpress, kjører 20kg manualer her. 100kg i militærpress tror jeg er år unna for mitt vedkommende hvertfall Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 kjører sittende, med hantler i skulderpress veit jeg ikke. Kjører ikke det, men mener at jeg har trent med 25-27kg each.. Dagens trening: arms Bicepscurl: 40kg 8x2 (lett) 50kg 8x2 (tungt) Bicepscurl rettstang: 30kg 8x3 (lett) Med sånn skulder belte Bicepscurl m/ tau: lvl 9 8x4 (tungt) Enhåndspushdown: lvl 3 8x5 (Moderat) Nosebreakers: 40kg 8x4 (tungt) God økt, men formen var ikke helt topp. Var sliten og hadd lite mat i kroppen. Med en gang jeg kom hjem heiv jeg i meg mye mat, ganske stort måltid, noe som jeg ble fornøyd med Noen som har noen andre 4-5 splitter å anbefale? Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Rygg/biceps Bryst/triceps Lår Skuldre/legger/mage Hentet fra exrx.net http://www.exrx.net/Workouts/Workout4PPTS.html Hva er galt med det du har? Endret 10. februar 2008 av Snusi Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 takk, skal tenke på den. Forandring fryder vetu Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Dagens økt; bryst Benkpress: 80kg 6x4 Skråbenk: 27,5kg each 8x4 Flyes: 17,5kg each 8x4 Sittendebenkpress: 60kg på 8x3 Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Sittendebenkpress? Hva er det? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 maskin, kan minne litt om roing. Man sitter å pusher sånne håndtakt framover Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvilket gym trener du på ATi-Radeon? Flytter til Tr.heim i august... Hvor er det bra å trene? Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 maskin, kan minne litt om roing. Man sitter å pusher sånne håndtakt framover Noe som dette: http://www.exrx.net/WeightExercises/Pector...ChestPress.html ? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Snusi, ja ganske lik:) Skirty: Trener på flexgym, velding fornøyd! Alt av utstyr jeg trenger osv... Flexgym og Kaliber har gode rykter på seg. Men kaliber er nermest som du bor på sør siden av byen, og flex er best beliggende om du bør øst i byen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvilket gym trener du på ATi-Radeon? Flytter til Tr.heim i august... Hvor er det bra å trene? NTNUI er veldig bra økonomisk sett hvis du skal studere her. 500kr i året. Har det meste du trenger, men kan bli litt for mye folk på kveldene. Det virker som om du kjører mange sett hver gang du trener ei muskelgruppe, Radeon.. Har du testa en splitt med færre dager? Jeg merker selv at jeg kan hente ut mer fremgang med å trene oftere og mindre. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Flexgym har jeg tenkt veldig på. Blir vell boende ved Møllenberg mest sannsynlig. Vet at SATS er veldig nært, men er ikke så veldig hypp på å trene der, vet ikke hvorfor Skal ikke studere på NTNU... Skal få Generell studiekompetanse ved Bybroen VGS er planen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Zethyr: joda, men liker å trene, dagene blir tom uten trening føler jeg Men kjører jeg så mange sett da? Har du forslag til 4-5 splitt? Skirty: Flex er fornuftig:) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Zethyr: joda, men liker å trene, dagene blir tom uten trening føler jeg Men kjører jeg så mange sett da? Har du forslag til 4-5 splitt?Det jeg tenkte var om du skulle kjørt f.eks. en 2-splitt men kjørt den flere ganger per uke... så du kan ta underkropp/overkropp 2 ganger hver på ei uke f.eks. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 åja sånn ja. Skjønner deg nå, men liker å ha egen dag på Mark, knebøy og benk. Så kan kanskje strekke meg til en 3-splitt Men er sånn at det har vært litt snakk om springing i det siste, føler presset litt nå Er utrolig glad i kaloriene mine, tør ikke å miste de unødvendig. Så noen som har tips til hvordan jeg kan springe etter trening uten å måtte spiste meg i hjel for å ikke miste de og for å klare å bygge opp musklene igjen etterpå? Holder det med en shake rett før springinga? Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Skal du springe for å forbrenne eller kondis? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 bare for å få igang blodomløpet litt bedre:)Bedre oksygen opptak har vell også gjort seg? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 bare for å få igang blodomløpet litt bedre:)Bedre oksygen opptak har vell også gjort seg? Helt klart! Når blodet har mye oksygen i seg så tar det lettere til seg næringsstoffer har jeg hørt. God/bedre kondis er uansett ikke noe å forakte! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Dagens Trening: Rygg Markløft: 140kg 4x4 Chins 8x4 stående roing: 70kg 8x4 (lett) Nedtrekk smalt: 105 på plata 8x3 Litt armer på slutten Økta i dag var laber, dårlig form egentlig. Dårlig markløft Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Gårsdagens trening: Føtter & Skuldre Knebøy: 70kg 8reps 80kg 6reps 90kg 5reps 100kg 3reps Leg extensions: 55kg 8x4 Militærpress: 60kg 8x4 Upriserow m/ stang: 30kg 8x4 Knebøyen var litt spesiell. gikk alltid opp siden jeg ikke fant noe som var spess tungtnok. Kom til 100kg, der jeg faila etter 3reps. Men er ganske fornøyd, har tatt 100kg en gang før, det var da jeg maksa i knebøy. Så å ta 3 rep med det var godt til meg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå