leifchristensen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hei Har ovennevnte HK med siste versjon av BIOS med quad6600 og 4gbram,36gb raptor og samsung 203n dvd OS Vista home premium Setter inn et Sunsway Silicon Image3114 basert sata pci kort i det hvite pci sporet,men det registreres overhodet ikke av maskinen.Heller ikke i det oransje sporet.Trodde det var pga Vista,men kanskje det er bios settingen. Kan noen fortelle meg exact hvordan denne skal settes? pft mvh Leif Christensen Endret 5. november 2007 av leifchristensen Lenke til kommentar
leifchristensen Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 HeiHar ovennevnte HK med siste versjon av BIOS med quad6600 og 4gbram,36gb raptor og samsung 203n dvd OS Vista home premium Setter inn et Sunsway Silicon Image3114 basert sata pci kort i det hvite pci sporet,men det registreres overhodet ikke av maskinen.Heller ikke i det oransje sporet.Trodde det var pga Vista,men kanskje det er bios settingen. Kan noen fortelle meg exact hvordan denne skal settes? pft mvh Leif Christensen Det hadde ikke noe med BIOS å gjøre,men at min Vista Home Premium ikke har støtte for dynamiske disker og raid. Oppgraderer til Ultimate,så skulle det virke. Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå