trydis Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Den dårlige trenden fortsetter dessverre... After all that “only PS3 can do Virtua Fighter 5” talk, 360 fans are proud to say the 360 version is graphically superior - by some margin, in fact. Truthfully, the 360 sheen is so apparent in a direct HDMI cable switch comparison, it’s like looking at Soul Calibur 2 on Xbox compared to PS2. VF5’s here, online, and all is right with the world. http://www.n4g.com/News-79095.aspx Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dog, det ryktes at det går andre vegen med CoD4. Men det er kun ifølge ein ukjend anmeldar. Så me får sjå. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vet ikke hvor mye jeg tror på dem når de ikke har med bilder engang. Uansett så blir vel dette litt som med Dirt, spille kommer lenge etter på og grafikken burde være forbedret. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Det er flere reviews der ute som nevner dette at det ser bedre ut på 360 enn på PS3, blant annet bedre anti aliasing. Og når svært mange av multiplattform titlene ser bedre ut på 360 fra før, så ser jeg ingen grunn til å tvile på denne informasjonen. Og når det er på spill som har kommet etterpå til PS3, så ser jeg i hvert fall ingen grunn til å tvile på det denne ganger er 360 versjonen som kommer etterpå. Og det er interessant å få vite om slike ting, ja. I hvert fall for oss som har begge konsoller, og bruker dette forumet for tips og linker til å finne informasjon om spill vi er interessert i. Ikke alle av oss som orker å google rundt hele tiden. Men klart, skulle noen mod finne ut at det kunne støte de med kun PS3, så blir vel tråden stengt etterhvert. Ellers tar det vel av - som vanlig. Endret 1. november 2007 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dog, det ryktes at det går andre vegen med CoD4. Men det er kun ifølge ein ukjend anmeldar. Så me får sjå. HVIS det stemmer så er det fantastiske nyheter. CoD4 multiplayer beta så fantastisk ut på Xbox 360 (i 60fps også?), og hvis de har greid å gjøre PS3 versjonen enda bedre så ville det være bevis for at det ER mulig på PS3 også. Dette er jeg virkelig spent på. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 For å si det slik som det er blitt sagt om de PS3 spillene som har sett bedre ut enn xbox 360 versjonen. Det skulle vel bare mangle at ett spill som blir gitt ut 8 måneder etter Ps3 versjonen ser bedre ut. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Jepp det er ingen overraskelse. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) For å si det slik som det er blitt sagt om de PS3 spillene som har sett bedre ut enn xbox 360 versjonen.Det skulle vel bare mangle at ett spill som blir gitt ut 8 måneder etter Ps3 versjonen ser bedre ut. Bare synd det ikke går andre veien da. Tenker f.eks. på R6 og en del andre multiplattform spill. Eneste unntaket jeg vet om må være Oblivion. Når det gjelder Dirt så er ikke noen måneder nok til å finpusse grafikken i et såpass lite studio, tatt i betraktning at det tar lenger tid å kode til PS3. Endret 1. november 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 For å si det slik som det er blitt sagt om de PS3 spillene som har sett bedre ut enn xbox 360 versjonen.Det skulle vel bare mangle at ett spill som blir gitt ut 8 måneder etter Ps3 versjonen ser bedre ut. Bare synd det ikke går andre veien da. Tenker f.eks. på R6 og en del andre multiplattform spill. Eneste unntaket jeg vet om må være Oblivion. Når det gjelder Dirt så er ikke noen måneder nok til å finpusse grafikken i et såpass lite studio, tatt i betraktning at det tar lenger tid å kode til PS3. Men som Gaz allerede har nevnt, COD4 på PS3 skal ha noe bedre grafikk på textures, lightning o.l. Håper vi kan få noen skikkelig "bekreftelse" på dette her Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Who cares når det bare er minimale forskjeller ... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvem bryr seg egentlig? Det er jo tydelig at de begynner å få godt tak på begge konsollene, og det virker som om at forskjellene blir mindre og mindre. Er jo ikke akkurat som om at det er mindre morsomt å spille f.eks. Rainbow Six Vegas på grunn av noen pixler her og der. Uten sammelignings bilder som står ved siden av hverandre ser de ferreste forskjell. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 nei du vet, hvis det er litt bedre på xbox 360 så er den alt:) jaja:) jeg bryr meg ikke om det, bryr meg mest om kontrollene og oppsettet på alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Utifra de multi-platform sammenligningene jeg har sett er det kun minimale forskjeller det er snakk om, og det er bare så vidt man ser dette på stillbilder. Så jeg vil tørre påstå at sjangsen for å faktisk se forskjell in-game er temmelig lik null - sålenge spillet flyter særs bra på begge konsoller er det ingen grunn til å velge den ene over den andre på grunnlag av grafikk. Multiplatformspill er uansett ikke de spillene som virkelig vil få konsollene til å skinne, så det er ikke vits å legge noen vekt på. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 VF5 har vært ute på PS3 en stund, de som ville ha kjøpt VF5 på PS3 har vell kjøpt dette alt. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nei ventet på Online matching noe som PS3 versjonen IKKE har. Att 360 versjon har fingertuppen bedre grafikk en PS3 versjonen er for meg likegyldig. Regner med att gameplay er det samme på begge versjonene men det var livespilling som fikk meg til å droppe en PS3 versjon og heller vente noen mnd på 360 versjonen. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 VF5 har vært ute på PS3 en stund, de som ville ha kjøpt VF5 på PS3 har vell kjøpt dette alt. en del som har hatt 360 og har kjøpt seg PS3 i ettertid, meg selv inkludert. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg driter egentlig i om et spill ser marginalt bedre ut på konsoll X eller konsoll Y. Jeg kommer til å kjøpe f.eks COD4 selv om det ser bedre ut på PS3 (det ser mer enn bra nok ut, og flyter like bra, på 360). Det jeg derimot syntes er litt festlig er at folk sa at VF aldri i verden kunne kjøres på 360. De har altså betalt mye mer for en maskin som drar spill like bra. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 VF5 ble vel opprinnelig laget for arcade maskiner? Husker ikke hvilken hw de kjørte, så ble den portet over til Ps3 og senere xbox 360. Eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Fra Wikipedia: "The Xbox 360 port has benefited from the additions and refinements that have been made to the Version C arcade revision, while the PlayStation 3 port is based around the older Version B. revision. The Xbox 360 version also includes online play on release." http://en.wikipedia.org/wiki/Virtua_Fighter_5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå